Seuraa alla olevaa videota nÀhdÀksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnÀytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
MielestÀni juurikin KAH #907 seisoi eilen 30.5. Kuusitien pohjoisen suunnan pysÀkin etelÀpÀÀssÀ korjattavana noin klo 18.30.30.5.
Matkustin juuri KAH #907:lla linjalla 431B (lÀhtenyt keskustasta klo 15:32). Auto oli nÀkynyt tutkassa vielÀ aamulla mutta iltapÀivÀlÀhtöÀ ei kirjautunut sinne. Kyytiin noustessani havaitsin ettÀ autosta oli poistettu pÀivÀn aikana koko LIJ-laitteisto, eli viimeisiÀ vietÀneen...
913 on joo, mun tietÀÀkseni poistunut. Auto ei suostunut sammua avainta kun kÀÀnsi. Vaan moottoritilasta nappia painamallla.Harmi jos tuokin nyt poistuu. Alkaa olla viimeistenkin 9XX Scalojen aika ohi. Onkos nyt muuten myös KAH 913 poistettu?
Kuulostaisi siltÀ ettÀ tuuletin huusi hoosianaa ja ettÀ regeneroinnin aika on tullut vastaan, ja auto löi rajotukset pÀÀlle. TÀmÀ on siis oma veikkaus, voi olla ettÀ olen vÀÀrÀssÀ.PL 220:n moottorissa on selvÀsti jotain (isompaa?) vikaa. Ajoi Àsken Killan pysÀkin ohi moottori huutaen tÀydellÀ voimalla, vauhtia ehkÀ 20km/h, hÀtÀvilkut pÀÀllÀ eikÀ ottanut kyytiin (oli linjalla 641 matkalla Keravan asemalle). ViivÀstymistÀ oli siinÀ vaiheessa 13 min.
Joo oli kyllÀ aika jÀrkyttÀvÀn kuulosta puhinaa tuulettimesta ja kuulu varmaan 150m pÀÀhÀn vielÀ. Toki vielÀ pahempi mekkala kuului kerran tuossa alkuvuodesta PL 235:sta (kyllÀ, 220 kanssa samaa VDL-sarjaa) jonka pitÀmÀ ÀÀni kuului noin 600m pÀÀhÀn ja jolle en ole vielÀkÀÀn selitystÀ keksinyt, joten nyt sitÀkin voi analysoida:Kuulostaisi siltÀ ettÀ tuuletin huusi hoosianaa ja ettÀ regeneroinnin aika on tullut vastaan, ja auto löi rajotukset pÀÀlle. TÀmÀ on siis oma veikkaus, voi olla ettÀ olen vÀÀrÀssÀ.
Muistan kun olin kerran varmistaja vuorossa, niin kÀvin vaihtaa jokun HelBin 15xx romun (teli Omnin) pois joka herjas tehojen rajotusta. Sain sen kuitenkin ajettuu varikolle (Ojanko) ilman ettÀ se tehonrajoitus iski pÀÀlle. Just kun sain tulin autolla varikon pihalle se rajoitus meni pÀÀlle![]()
Jotain on kyllÀ liikennöitsijÀllÀ pahasti mennyt pieleen jos jonain vuonna on hankittu vain 5 hyvÀÀ autoa (alkupÀÀn runko-`Volvot)Muistan kun olin kerran varmistaja vuorossa, niin kÀvin vaihtaa jokun HelBin 15xx romun (teli Omnin) pois joka herjas tehojen rajotusta.
15xx taisi siirtyÀ LahteenJoo oli kyllÀ aika jÀrkyttÀvÀn kuulosta puhinaa tuulettimesta ja kuulu varmaan 150m pÀÀhÀn vielÀ. Toki vielÀ pahempi mekkala kuului kerran tuossa alkuvuodesta PL 235:sta (kyllÀ, 220 kanssa samaa VDL-sarjaa) jonka pitÀmÀ ÀÀni kuului noin 600m pÀÀhÀn ja jolle en ole vielÀkÀÀn selitystÀ keksinyt, joten nyt sitÀkin voi analysoida:
EDIT: jos video suostuu toimimaan
EDIT 2: Videolta ei hahmotu ÀÀnen kovuus kunnolla koska kuului sisÀlle jostain syystÀ varsin hiljaa loppupeleissÀ.
Viesti yhdistetty automaattisesti:
Jotain on kyllÀ liikennöitsijÀllÀ pahasti mennyt pieleen jos jonain vuonna on hankittu vain 5 hyvÀÀ autoa (alkupÀÀn runko-`Volvot)
Kauhulle muuten muistin tÀhÀn kommenttiin liittyen vielÀ karmeat HELB 15xx-Citeat, jotka ovat toivottavasti pÀÀtyneet jonnekin mihin aurinko ei paista![]()
Ajoin HelbillÀ tota 17/24 pakettia vakkarina kesÀisin ja talvisin Espoota. 17 oli kyllÀ huippu kanssa kun linjasivu oli jonkun vartin ja molemmissa pÀissÀ puolesta tunnista varttituntiin taukoa15xx taisi siirtyÀ LahteenEn kyllÀ oo kertaakaan ajanu semmosella. Muistan kun ekan kerran ajoin linjaa 24, niin piti olla semmonen mutta se oli hajonnut (rengas taisi puhjeta), niin 957 tuli korvaa.
Ja sitten 957:lla ajoin muistaakseni 2 kierrosta sitÀ linjaa ja Seurasaarelta oli halliajo Ruhaan.
Se linja oli kyllÀ yks mun lemppareista. Parhaimmat ja lempparit oli kyllÀ Kolmostien linjat (411, 415(N), 421, 436 (K,N)). Toisen (ja viimeisen) kerran ajoin sitÀ Sunnuntai-ajosarjassa. Mukavat tauot jÀi molempiin pÀihin. Ehti ihan rauhassa nauttia jÀÀtelön Seurasaaressa ja seurata auringon nousua!![]()