RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Johtuu kai siit että vaikka HSL-liikenne on yhtenäinen tuote, maksajakunnat voi määritellä oman alueensa palvelutasoa ja muut kuin Helsinki ei ole halunneet maksaa joulupäivän täyttä liikennettä kun normaalia pyhää isommat palkat kuitenkin nostaa hinnan aika korkeaksi.Mistä muuten tulee tuo joulupäivien kirous että Helsingissä ajetaan kaikki linjat klo 11 alkaen, mutta muissa kunnissa vain harva linjoista? Mihin tämä perustuu? Näin asiakkaana vaikuttaa todella erikoiselta ratkaisulta. Miten eroaa normi pyhäpäivästä, jolloin sitten ajetaankin kaikki linjat?
Vai että myynnissä 5 euron hintaan? Mahtaa olla hittituote.
Kai nyt ainakin vantaalaiset saavat kirjan maksutta kotiinsa? Siellähän muuttuu koko kaupungin linjasto.
Ei todellakaan saa, sehän olisi aivan liian hyvää palvelua jos koko bussilinjaston muuttuessa HSL joustaisi ja jakaisi asukkaille kirjan maksutta. Eli lähtökohta on että jokaisen mummon ja vaarinkin tulee osata käyttää HSL:n reittiopasta ja muita sähköisiä palveluja.
Ei maailma muutu jos aina paapotaan, eiköhän se ole jo aika opetella 2010-luvun tavoille...
Ei maailma muutu jos aina paapotaan, eiköhän se ole jo aika opetella 2010-luvun tavoille...
No sikäli olen menneiden vuosikymmenien HSL:n aikataulukirjojen joka postiluukkuun tehtyjen jakeluiden osalta toki sitä mieltä, että aikamoista tarpeetonta paperikeräystavaraa ne monilla ehkä jo ovat olleet (koska suuri osa meistä aktiivisista joukkoliikennekäyttäjistä lukee anyway kaiken aikataulutiedon reittioppaista etc. palveluista, ja toisaalta esim. omassa naapuristossani eivät ne BMW/MB/Audi-perheet koskaan joukkoliikennettä käyttäisikään).Ei maailma muutu jos aina paapotaan, eiköhän se ole jo aika opetella 2010-luvun tavoille...
Upea ajattelutapa. Sinulla on vielä edessä hieno ura jonkin yrityksen markkinoinnissa. Eiku...
Niinhän se tietysti on, että mitä vähemmän HSL liikenteestään tiedottaa, sitä vähemmän se kuljettaa porukkaa, sitä vähemmän on tarvetta tilata liikennettä ja sitä vähemmän palaa rahaa subventioihin. Lienee siis syytä olla tyytyväinen. Ehdotankin aikataulukirjan hinnan nostamista 10 euroon ja Reittioppaaseen Hesarista tuttua maksukattoa. Olisiko kaksi hakua viikossa kohtuullista? Sen jälkeen euro per haku.