Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Minusta raitioliikenneyksikkö säilyttää vanhaa kalustoa kokonaisuutena hyvin. Koskelan vastikään uusitussa ja laajennetussa hallissa on sisällä 2 läpiajettavaa ja toimivaa raidetta täytetty erilaisin museovaunuin. Halliin on tehty 2 vaihteetonta säilytysraidetta ja vielä kolmas vaihteellinen ja ilmajohdollinen pätkä. Kaikki ovat täynnä vanhoja vaunuja. Katettu raidetila ei ole Helsingissä halpaa.a__m sanoi:Oli kerrassaan mieleenpainuva tapahtuma, sainpa kokeilla NrII:lla #73 ajoakin. Eniten kauhistutti Koskelan hallipihalla, ulkosalla seisovien vanhojen "laihian nivelten" sekä yhden perävaunun kurja, suorastaan surkea kunto. Näyttivät olevan valmiina romutukseen. Sääli.
Asiasta on keskusteltu kuvien ohessa vaunut.org:issa: http://vaunut.org/kuvasivu.php/18054 ja http://vaunut.org/kuvasivu.php/17501.Jusa sanoi:Katseeni kiinnittyi myöskin hallin perällä olleeseen nivelen nokkaan, taisi olla 112 vai 113, kuka tietää mikä tarkoitus sillä on ollut.