Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ykkönen: kahdeksan vuoroa.
Kakkonen: kymmenen vuoroa.
Kolmonen: neljä vuoroa sekä myötä- että vastapäivään. Ruuhka-aikoina viidennet vuorot. Ykkösen ja kakkosen ruuhkaliikenne hoidettin jälkivaunuin ja ylimääräisin vaunuin.
Iltaisin n. 20-21 jäi joka toinen vuoro pois. Harvennus suoritettiin matkustajaystävällisesti, että edellä oleva vaunu hidasti ja jäljessä tuleva nopeutti vauhtiaan, että vaihtopaikalle molemmat vaunut saapuivat samanaikaisesti, eikä poisjäävän vuoron matkustajien tarvinnut odottaa jäljelle jäävää vuoroa. Myös pyhäaamuisin harvennettu liikenne.
Vuorotiheys kaikilla linjoilla oli 6 min, iltaisin 12 min.
Vertailun vuoksi mainittakoon että nykyisellä ykkösbussilinjalla on pyhäisin vain kaksi autoa kierrossa (vuorotiheys, vai pitäisikö sanoa vuoroharvuus 35 min!), vaikka reitti on lähes tuplasti pitempi.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.