Liikenne Vuorela

Näin siinä taitaa käydä. Ellei sitten joku kiinnostuisi kokeilemaan, veikkaus että Kymen Charterline voisi olla sellainen yhtiö joka saattaisi kokeilla jotain vuoroa ajaa tai Reissu Ruoti jolla yksi aamukierros Helsingistä Kotkaan ja takasin, useasti siinä ollut sprintteri mutta muutamana aamuna nähnyt ihan teliautolla sitä ajettavan.
 
Onnibussille taitaa jäädä sitten täysi monopoliasema tälläkin reitillä.
Varmastikin, mutta nekään vuorot tuskin ovat millään tavalla kannattavia. Niin kauan kuin itäraja pysyy suljettuna ja itsemurhapakotteet itänaapuriin voimassa, tulee etenkin Itä-Suomi näivettymään yhä pahemmin (hieman offtopic mutta realismia). Ja muuttotappioaluettahan koko kymenlaakso ja etelä-karjala ovat olleet jo vähintään 20 vuotta. Eli mitään uusia bussivuoroja ei varmastikaan ole odotettavissa kyseisille seuduille.
 
Varmastikin, mutta nekään vuorot tuskin ovat millään tavalla kannattavia. Niin kauan kuin itäraja pysyy suljettuna ja itsemurhapakotteet itänaapuriin voimassa, tulee etenkin Itä-Suomi näivettymään yhä pahemmin (hieman offtopic mutta realismia). Ja muuttotappioaluettahan koko kymenlaakso ja etelä-karjala ovat olleet jo vähintään 20 vuotta. Eli mitään uusia bussivuoroja ei varmastikaan ole odotettavissa kyseisille seuduille.
Samaa mieltä, ja onhan Onnibusilla tehneet jo supistuksia/lakkautuksia linjoihin niin en usko että kovin innokkaasti tuolle välille uusia linjoja avaavat kun varmasti tietävät ettei tuo alue mikään kultakaivos ole, onhan toki linja-autoalakin muuttunut huimasti mitä se esimerkiksi oli vuonna 2010.
 
Takaisin
Ylös