Linja 3 vaihtoi perävaunut Töölössä ja linja 8 Vallilassa. Myös teliperävaunuja käyttäneet linjat 4 ja 10 menivät "Töölööseen" [po. Töölöön] perävaunuvaihtoon ja linja 6 Vallilaan. Nämä tallit olivat sopivasti linjojen matkan varrella, paitsi tietysti kasi, jonka vaunut tekivät pienen ylimääräisen piston perävaunuhommia hoitaessaan.
Tässä Mustang+pv -utelussa on tullut siis tähän asti seuraavaa ilmi:
Linjat 4 ja 10 käyttivät v. 1955-59 Rattikarioita ja tungosaikoina ASEA:n perävaunuja. Vuodesta 1959 lähtien voidaan olettaa Mustangien siirtyneen linjoille 3 ja 8 ja ruuhkaperien käyttö siis jatkui niillä. Tuona vuonna nuo parasta-kalustoa-vaativat -linjat 4 & 10 saivat vaunut 1-30. Perävaunujen veto loppui toukokuun lopussa 1974 kesäaikatauluihin siirryttäessä. Erikoispoikkeus liikennöimismuodon "hautajaisten" jälkeen olivat linjan 3 kokopäiväperävaunut Helsinki-päivänä 12.6.1974, josta löytyy ensimmäisen viestin yhteydessä kuvalinkki. Liikennettä hoidettiin näin yöliikenteen loppuun saakka. Ja sikseen kolmosellahan oli yleisesti viikonloppuisin erikoisia yöperävaunuja, tietysti tällä hauskalla kombinaatiolla. Nivelvaunujen jälkeen noina vuosina nämä mainiot telivaunut tulivat ajoon monille "sekundäärisille" linjoille.
Muuten Mustangeja on käytetty eri aikoina oikeastaan kaikilla linjoilla eli 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ja 10 sekä niiden ruuhkaversioilla. En itse "muista" nähneeni koskaan linjalla 9 Rattikariaa, mutta onko kukaan muukaan?
Entä onko Mustangin perässä nähty jotain muuta kuin ASEA:n perävaunua? Ne olivat kyllä kaikkein vahvimpaa tekoa kestääksen modernin telivaunun railakasta vetoa. Pula-ajan vaunut 1940-luvulta olivat sen verran hötöjä, että niitä ei varmastikaan koskaan uskallettu kytkeä näihin, mutta onkohan NWF:n vaunuja 20-luvun puolivälistä ollut Mustangin perässä? Nehän ovat ASEA:n perävaunukopioiden esikuvia.