J_J
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 24 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 724
Matkustinpa JT:n mainitsemalla viimeisellä Paunu Oy:n "kasitonnisella" eilen. Täytyy todeta, että valitettavasti tuo parikymmenvuotias vanhus tarjosi kyytiä paljon vähemmin kilinöin, kolinoin ja räminöin kuin myöhemmin samana päivänä koematkustamani vuoden 2002 mallia ollut Scala...
Tokihan tuo ei tuota kasitonnista tee uudeksi tai saasteettomaksi tai matalalattiaiseksi... Lähinnä kirjoitukseni tarkoitus onkin herättää keskustelua siitä, miksi nykyautoista ei saada tehtyä yhtä jämäkän tuntuisia, kuin tuo -84 vuoden B10M/Ajokki on edelleen siitä huolimatta, että kilometrejäkin taitaa olla takana jonkun verran.
MODEDIT/kuukanko: JT mainitsi Paunun viimeisen Ajokki 8000:n tässä ketjussa. Tämä ketju on jaettu siitä omakseen
Tokihan tuo ei tuota kasitonnista tee uudeksi tai saasteettomaksi tai matalalattiaiseksi... Lähinnä kirjoitukseni tarkoitus onkin herättää keskustelua siitä, miksi nykyautoista ei saada tehtyä yhtä jämäkän tuntuisia, kuin tuo -84 vuoden B10M/Ajokki on edelleen siitä huolimatta, että kilometrejäkin taitaa olla takana jonkun verran.
MODEDIT/kuukanko: JT mainitsi Paunun viimeisen Ajokki 8000:n tässä ketjussa. Tämä ketju on jaettu siitä omakseen
Viimeksi muokannut moderaattori: