Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kun tämän firman taloudelliset resulssit ovat näin hyviä, niin varmaan jatkossa tulee markkinoille lentoyhtiö Onniair pistäen Finnairin uuteen kilpailutilanteeseen.
Onhan siitä muualtakin saanut lukea. Tuossa vain oli mielestäni paras anti.Olikos se junahaaveilu sitten kovin realistisella pohjalla, jos se pitää uutisoida jossain vihreä lanka julkaisussa
Olikos se junahaaveilu sitten kovin realistisella pohjalla, jos se pitää uutisoida jossain vihreä lanka julkaisussa
Olikos se junahaaveilu sitten kovin realistisella pohjalla, jos se pitää uutisoida jossain vihreä lanka julkaisussa
Tuskinpa sekään porukka löytäisi resursseja täysipäiväiseen liikenteeseen kymmenillä junilla.
Tästä toki samaa mieltä.Paremmat onnistumisen mahdollisuudet Onniraililla varmaan olisi omalla (käytetyllä?) kalustolla jonkin pienemmän kaupungin ympäristössä, jossa radalle jopa mahtuu lisää junia.
Hyvä toveri 339-DF, se Sinun sinänsä hatunnoston arvoinen raitiovaunuilu on kuitenkin verrattavissa rautatieliikenteeseen verrattuna lähinnä Porvoon museolättähattuiluun.
Miten kummassa Lauri Möttö ky on menestynyt Tampereen joukkoliikenteen kilpailutuksissa, vaikka firma maksaa korkeinta AKT:n listapalkkaa?Junakalusto Oy:hän vuokraa Flirtit HSL:lle, joka sitten viiden vuoden päästäkin voi käytännössä vain kilpailuttaa kuljettajat ja konduktöörit. Jo pelkän toimintavarmuuden kannalta tuntuisi aika epäilyttävältä, että lähiliikennettä ostettaisiin linja kerrallaan, joten Onniraililla tai muulla kilpailijalla pitäisi olla tarjota henkilöstöä ainakin Espoon, Keravan ja lentoaseman linjoille. Mistähän nämä parisataa (?) työntekijää aikovat ilmestyä, ellei sitten VR:läisille tarjota huomattavasti parempaa (= kalliimpaa) työsopimusta? Parhaassa tapauksessa kilpailun riski pakottaa VR:n laskemaan hintojaan, mutta tuntuu silti aika epätodennäköiseltä, että toinen operaattori pääsisi tilalle.
En tiedä, ja hyvä heille jos menestyvät, mutta se ei nyt suoranaisesti liity tähän. Onniraililla ei toistaiseksi (oletettavasti) ole palkkalistoillaan ainuttakaan veturinkuljettajaa (eikä junahenkilökuntaa, jonka koulutus lienee toki yksinkertaisempi asia), mutta heitä tarvitaan useita kymmeniä, jos firma haluaa operoida pääkaupunkiseudun lähiliikennettä. Nähdäkseni tähän on kolme tapaa, joista voi käyttää vaikka kaikkia kerralla:Miten kummassa Lauri Möttö ky on menestynyt Tampereen joukkoliikenteen kilpailutuksissa, vaikka firma maksaa korkeinta AKT:n listapalkkaa?