- Liittynyt
- 25 Kesäkuu 2005
- Viestit
- 2,343
Nysse on uudistamassa kyseisten alueiden liikennettä yhteen kokonaisuuteen. Linjalle 95 suunnitellaan lisää tarjontaa siten, että se palvelisi myös Ruutanan runkoyhteytenä Tampereen keskustaan. Samalla linjalle 28 tulisi muutoksia, mutta niistä ei suunnitelmassa mainita.
Myös 46 palvelisi uudessa suunnitelmassa laajemmilla liikennöintiajoilla, ja samalla luodaan vaihtoyhteys linjalle 40 Kangasalan keskustassa.
Sinänsä herättää kysymään että millaista kalustoa linjan 95 seuraavaan sopimukseen halutaan. Toivottavasti kuitenkin jotain muuta kuin täysverisiä katureita sähkömoottorilla.
Lisäksi tuon 95: ehdotetun reitin ongelmakohtana on tuo 9-tien ja Korvenperäntien (myös Koko perkeleen tieksi ristityn) liittymä. Ruuhka-aikoina kääntyminen siinä etenkin Ruutanaa kohti ei ole välttämättä mitenkään nopeaa puuhaa.
https://www.nysse.fi/ajankohtaista/...udistetaan-ehdotusta-saa-nyt-kommentoida.html
https://eu.remix.com/project/2ddc2e31?latlng=61.58508,23.81497,9.373&layer=hsl
Myös 46 palvelisi uudessa suunnitelmassa laajemmilla liikennöintiajoilla, ja samalla luodaan vaihtoyhteys linjalle 40 Kangasalan keskustassa.
Sinänsä herättää kysymään että millaista kalustoa linjan 95 seuraavaan sopimukseen halutaan. Toivottavasti kuitenkin jotain muuta kuin täysverisiä katureita sähkömoottorilla.
Lisäksi tuon 95: ehdotetun reitin ongelmakohtana on tuo 9-tien ja Korvenperäntien (myös Koko perkeleen tieksi ristityn) liittymä. Ruuhka-aikoina kääntyminen siinä etenkin Ruutanaa kohti ei ole välttämättä mitenkään nopeaa puuhaa.
https://www.nysse.fi/ajankohtaista/...udistetaan-ehdotusta-saa-nyt-kommentoida.html
https://eu.remix.com/project/2ddc2e31?latlng=61.58508,23.81497,9.373&layer=hsl