Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kyseisellä henkilöllä on ilmeisesti joku ongelma, ottaa muiden kuvia vanhoista busseista (esim Ikarus tai carrus) ja laittaa ilman kuvaajan lupaa profiilikuvakseen.Taitaa olla muistaakseni samoja pikkupoikia jotka täällä foorumilla kävivät pari viikkoa sitten laittamassa keskustelupalstat siivouskuntoon ja haukkumassa käyttäjiä varsin rajuin sanoin
En toki tuosta nimestä ole varma kun en osaa usertagien läpi nimetä ketään mutta ainakin samaa täällä kirjoittivat.
Tosi yllättävää. Kyseinen henkilö arviolta 9-12v joten mistä muualtakaan kuin Googlen tai Instagramin syövereistä hän profiilikuvansa penkookaan. Toki lisätään nyt vielä että ei ole tarkoitus yleistää, tuo vain on varsin yleistä.Kyseisellä henkilöllä on ilmeisesti joku ongelma, ottaa muiden kuvia vanhoista busseista (esim Ikarus tai carrus) ja laittaa ilman kuvaajan lupaa profiilikuvakseen.
Noi kyseiset MANit on vm 2017, joten ovat Euro6. MAN D2866LUH 320HP Euro6 moottori. Ton tilavuus on 12.86L. Eli aikamoinen MonsteriNoita tulee kai ainakin 6 kpl ja se onkin järkevää, koska VR Sverige hävisi suurimman osan Tukholman läänin liikenteestään elokuusta lähtien, joten vaikka kaikki EEV:t poistettaisiin, Euro6:iakin on jäämässä yli jonkin verran.
Kuulema noi olis ainakin junakorvausta varten hommattu.Phototranssiin on tosiaan ilmestynyt Pohjolan liikenteen listalle entinen Ruotsin VR:n ja Arrivan MAN rekisterillä STH 850, mikä taitaa olla sen Ruotsin rekisterinumero http://phototrans.eu/15,641398,0.html
Minne tämä/nämä ovat menossa?
MANeja on (kuten tässä ketjussa on jonkin aikaa sitten sanottukin) mutta ei uusia eikä sähköisiä. Uusia Pohjolalle ja Suomeen toki.Tää tieto on totta mutta ei oo sähkö bussi siinä ollaan ihan väärässä muuten kommentti on totta