Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Uutisviestien sisällöt mahdollisine virheineen ovat kyseisen sivuston käsialaa. Viestien linkit eivät välttämättä toimi, jos kyseisen sivuston ylläpitäjä on poistanut uutisen.
Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
HSL:Raideaforismit tarjoavat ajatuksia matkaevääksi
Eikö ennemminkin ajatuksia tilanteisiin, kun seisotaan tunnelissa tai asemilla jonkun vian vuoksi tai kun metro ei kulje ollenkaan?
Olisiko jatkokehittelynä mahdollista tehdä sellainen mainoskampanja tai vastaava, joka käynnistyy ongelmatilanteissa ja olisi nimenomaan juuri niihin kohdennettua? Ja sitten siitä laskutettaisiin sen ostanutta yritystä häiriöiden määrän ja keston mukaan. Mahdollisuudet olisivat ainakin alkumetrien perusteella lupaavat. Sama kampanja toki sitten metroa korvaaviin busseihin hieman eri muodossa. Tätä ideaa saa käyttää.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.