RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Näin maallikon silmissä neljän kuukauden liikennekatko tuntuu aika pitkältä yhden risteyksen muokkaamiseen. Vaan tehdäänkö tässä yhteydessä muutakin uusimista kuin vain uudet ristikot ja kiskoyhteys vanhan ja uuden radan välille?
Helsingin kaupungin uutissähkeessä on kerrottu tarkemmin mitä risteyksessä tehdään. https://www.hel.fi/uutiset/fi/kaupunkiymparisto/hernesaaren-raitiotie-bulevardi-270220?pd=v
Kartan mukaan koko Hietalahden toria reunustavaa Bulevardista ei avata, vaan työmaa-alue ulottuu suunnilleen puoleenvälin, mutta ihan pelkästä risteyksen mylläämisestä ei ole kuitenkaan kyse.
Kiitos linkistä!
Onkohan nyt sitten vihdoin ratkaistu Hietalahdentorin pysäkkiasia suunnassa Hernesaareen päin? En ole nähnyt siitä piirustusta.
Tuolla uutisessa kerrotaan, että "Telakkakadun peruskorjauksessa oli aikaisemmin vaikeuksia, mutta nyt urakoitsija on ottanut kokonaisaikataulun kiinni. Suurin osa Telakkakadusta ja Hietalahdenrannasta valmistuu kesällä Bulevardilta Punavuorenkadulle saakka." Mahdetaankohan ratasähkötyötkin tehdä? Jos, niin se sallisi yksisuuntaisen poikkeusreitin Bulevardi–Telakkakatu–Tehtaankatu, jolle voisi hyvinkin olla käyttöä tilanteissa, joissa Fredalle ei jostain syystä pääse.