Hei, olisiko jollakulla jotakin valaisevaa tietoa jaettavanaan Taksikuljetuksen oudoista kalustovalinnoista? Viime päivinä (ja pidempäänkin), olen ihmetellyt sitä, minkä takia Taksikuljetus aina vaikuttaa valitsevan huonokuntoisimmat bussinsa ajoon uudempiansa mieluummin. Esimerkkinä on tapaus uusivuosi, jolloin TK menetti Munkkivuoren linjat, jotka siirtyivät Korsisaaren ajettaviksi. Bussitutkasta sitten katselin, että jo on kumma, kun siellä on vielä 2014-2015 vuosimallien Sprinntereitä varikolla seisomassa tyhjänpanttina sillä aikaa kun nuo vanhemmat Joukoväritykillä kulkevat, esim. 84, ajavat hiki hatussa. Sittenhän TK omistaa vielä Ivecon Daily -minibusseja, tietääkseni K-Busin taikka sitten Avestarkin "bussoittamia" loistoautoja, varmaan nekin siinä 2010-luvun puolivälissä valmistettuja. Ei silti, oma TK:n suosikki on 84, kun on aika hurjassa kunnossa ja kuitenkin uskollisesti palvelee, vieläkin. Niin että olisiko jollakulla tietoa mitä antaa tästä ihmeellisestä ilmiöstä?
Viimeksi muokannut moderaattori: