Nyrkkisääntö: ne, joilla on aikaa hillua ma-pe toimistoaikaan jl-välineissä ja valmius säädyttömyyteen sekä väkivaltaan, ovat niitä, joilla on kaikkein vähiten menetettävää miekkataksin takaloosterissa tai oikeuden edessä. Heillä on siten se suurin riski olla iso riesa.
Toki en sano, että yöliikenne ei olisi esim. mamunuorisolaumaongelmien vuoksi huopatossutehtaan työmatkaliikennettä, mutta näissä kynnys on vasta tällä vuosikymmenellä mielestäni enemmän alentunut ja riskit ovat nousseet.
Ja totta tosiaan entinen Alkobussen (ts. entinen P50 - Jonneille ja Veeteille kertauksena: Granin palvelulinja, alunperin ilmainen) on varmaan eniten vaatinut jöötä ja naamarajan ylläpitoa, jos itseltäni kysytään. Mikä on kyllä hörähdyttävää, kun miettii pali- ja Grani-mielikuvia.