Hieman myös Turun vaunukiertoa, jota joskus muinoin bongailin. Kakkoslinjan jälkivaunuilla oli iltapäiväruuhkassa käänteinen järjestys kuin aamuruuhkassa. Jos esim. aamulla oli 21+121, 22+122, 23+123, 24+124 ja 25+125, niin iltapäivällä 21+125, 22+124, 23+123, 24+122 ja 25+121. Iltapäiväruuhkan jälkeen ensimmäisillä halliin menneitten vaunuparien jälkivaunuilla oli seuraavana aamuna käänteinen järjestys, mutta viimeisinä halliin menneet vaunuparit olivat semmoisinaan seuraavana aamuna liikenteessä ja samassa järjestyksessä.
Seuraavana arkiaamuna kakkosella oli esim. 24+122, 25+121, 26+123, 27+124 ja 28+125. Vaunut 21, 22 ja 23, jotka edellisen iltapäiväruuhkan jälkeen olivat loppuillan ajaneet yksinäisenä kakkosella, olivat seuraavana aamuna vuorostaan kolmosella. Vaunut 26, 27 ja 28 olivat edellisenä iltana klo 20-21 harvennuksessa jääneet pois liikenteestä.
Ykköslinjalla oli yleensä oma kalustonsa. Jos ykköslinjan järjestys oli 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ja 55, niin oli se seuraavana päivänä 49, 51, 53, 55, 48, 50, 52 ja 54, eli limittöitynyt. Jälkivaunut olivat yleensä aina aamuisin samassa järjestyksessä ja iltapäivisin samassa käänteisessä järjestyksessä.