RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
HSL:n linjastosuunnitelmasivuilla lukee että Lahdenväylän uusi linjastosuunnitelma toteutuu aikaisintaan syksyllä 2021 eli on siirtynyt jälleen vuodella eteenpäin. Onko Ojangon uusi bussivarikko edelleen myöhästymässä lisää vai onko tähän joku muu syy?
Mitähän reittia Mäkelänkadun linjoja ajettaisiin Kalasataman metroasemalle?Miksiköhän muuten HSL haluaa ajaa juuri Lahdenväylän linjat Kalasatamaan? Jos sinne ajettaisiin esimerkiksi 600-sarjan busseja, niin niiltä pystyisi vaihtamaan jo ennen kantakaupunkia Käpylässä junaan ja vaihdollinen yhteys keskustaan olisi paljon nopeampi, kuin 700-sarjan busseilla, joilla vaihto tapahtuu Kalasatamassa metroon tai ratikkaan/toiseen bussiin Kumpulassa.
Tuo Vantaan Sanomien juttu selittää linjastosuunnitelman myöhästymistä vuodella, mutta tosiaan tuolla linjastosuunnitelma sivustolla tuota Lahdenväylän linjastosuunnitelmaa on siirretty jo kahdella vuodella eteenpäin.
Mitähän reittia Mäkelänkadun linjoja ajettaisiin Kalasataman metroasemalle?
Ainakaan tällä hetkellä Hämeentieltä ei voi kääntyä vasempaanMäkelänkatu-Hämeentie-Pääskylänkatu-Sörnäisten Rantatie-Tynnytintekijänkatu-Työpajankatu. Ja takaisinpäin Lautatarhankatua.
Ainakaan tällä hetkellä Hämeentieltä ei voi kääntyä vasempaan
Pääskylänkadulle. Ja tuollaisen vaihtoehdon lisääminen ei ainakaan sujuvoittaisi kyseistä risteystä.
HSL:n linjastosuunnitelmasivuilla lukee että Lahdenväylän uusi linjastosuunnitelma toteutuu aikaisintaan syksyllä 2021 eli on siirtynyt jälleen vuodella eteenpäin. Onko Ojangon uusi bussivarikko edelleen myöhästymässä lisää vai onko tähän joku muu syy?