Viimeiset linjat, joita ei ajettu matalalattiabusseilla

Missä vaiheessa jollain linjalla oli vielä pelkästään korkealattiavuoroja?
Erinäisillä muutamien lähtöjen ruuhkalinjoilla toki ollut pidempäänkin ja ajettiinko peräti Nuuksionkin linjaa e85/A aikataulujen mukaan pelkästään korkealattiabussein mihin saakka?

Mutta nivelbussein operoiduilla keskustaa halkovilla linjoilla 18, 21V, 65A/N sekä 66(A, B) pysyivät Volvo B10MA Wiima N202:t kaluston selkärankana aina kaasu Säfflejen tuloon saakka 2002. Muutamia matalia vuoroja oli tauluihin merkattu 18 ja 65A:lle. 21V sekä 66(A, B) kuitenkin pelkästään med höggolvsbussar 🙂
 
Erinäisillä muutamien lähtöjen ruuhkalinjoilla toki ollut pidempäänkin ja ajettiinko peräti Nuuksionkin linjaa e85/A aikataulujen mukaan pelkästään korkealattiabussein mihin saakka?

Mutta nivelbussein operoiduilla keskustaa halkovilla linjoilla 18, 21V, 65A/N sekä 66(A, B) pysyivät Volvo B10MA Wiima N202:t kaluston selkärankana aina kaasu Säfflejen tuloon saakka 2002. Muutamia matalia vuoroja oli tauluihin merkattu 18 ja 65A:lle. 21V sekä 66(A, B) kuitenkin pelkästään med höggolvsbussar 🙂
Åberg ajoi 2005 vuoden asti muistaakseni vain korkeilla, ja seuraavakin liikennöitsijä ajoi myös korkeilla versioilla joissa oli tavaratila, ainakin yksi oli linjalla.... Viimeistään 245 kun tuli oli kaikki matalaa kalustoa....
 
Takaisin
Ylös