Havaintoja HSL-alueelta - huhtikuu 2022

Suburban ja OE ovat matkustamosta käytännössä ihan sama tuote. Samat ongelmat niissä molemmissa on. Subi vaan sattuu olemaan uudempi joten eivät ole vielä yhtä pahasti rapistuneita. Odota vaan kun ehtivät 7v ikään 800tkm + ajettuina.

No tämäpä juurikin. Mutta, kuiteskin Subi tulee olemaan aina parempi Euro6 Scania vaihtoehto kuin OE.
 
No tämäpä juurikin. Mutta, kuiteskin Subi tulee olemaan aina parempi Euro6 Scania vaihtoehto kuin OE.
HelB:n subbeissa en muita ongelmia ole oikeastaan kohdannutkaan.Nobinan subbeista kaikki on negatiivista sanottavaa.Ensinnäkin Nobinan Subeissa kori tärisee, ihan liikaakin ja sepäs on rasittavaa kuunnella tuollaista älytöntä melua.Itse mieluummin pidän enemmän HelB:n kaasusubbeista kun Nobinan suburbaneista HelB-ja Nobinan OE:t ovat suoraan sanottua herkkua.Kaasusubitkin ovat suurtaherkkua, miten sitä nyt sanoisikaan HelB:n kaasusubbeissa on liikaa positiivista sanottavaa.Kaikkein parasta on se kun ensiviikolla pääsen yksityisvierailulle Ojangon varikolle 22.4.2022 ja vierailen myös korjaamotiloissa.:cool:
 
17.4.2022
NF 1051/88(Herttoniemenliityntä Citaro)
PL 212/224(Kirkkonummen Citea)
PL 687/59(Solaris-teli 6X2)
 
Viimeksi muokattu:
Citaro-pätkät ovat ihan yleisiä näkyjä 84:llä ja 88:lla viikonloppuisin vaikka eivät täytäkään arjen kalustovaatimusta. Solaris-telit (myös 687) ovat vakioita .
59:llä en ole nähny kertaakaan ennen tätä viikonloppuna 687.Kyllä minä sen tiesin että 687 on vakio 59:llä.Myönnän sitä en kyllä tiennyt että Citaro-pätkät ovat vakioita 84:llä ja 88:lla viikonloppuisin.
Jatkoa havaintoon: NF 983/8X(Takaoveton Citaro)
 
Viimeksi muokattu:
17.4.

HelB 626/734
HelB 628/619

2006-mallisia takaovettomia Volvo 8700LE:tä kumpikin, harvinainen näky viikonloppuliikenteessä.
 
Takaisin
Ylös