Ruuhka-aikaan alkaa tuloksia varmaan näkyä jatkossa, kun 615 saa liikennevaloetuuksia Hämeentiellä ja Mäkelänkadulla. Finnairin bussin matka hidastuu, kun se kiertää Töölön hotelleja, kulkee ruuhkaisella Mannerheimintiellä ja Sturenkadulla ilman etuuksia. Syy tuohon Finnairin bussin kiertämiseen hotellien kautta on muuten se, että kun Finnair aloitti transatlantiset lennot uusilla Douglas DC-8-koneilla 15.5.1969, avattiin samaan aikaan Töölöön uusi Scandic Continental -hotelli purettujen puutalojen paikalle. Tähän oli ilmeisesti tarkoitus majoittaa Yhdysvalloista tulleita liikemiehiä. Voi tietysti miettiä, miksei jo tuolloin rakennettu hotelleja lentoaseman lähelle, mutta tuolloinhan liikematkat olivat leppoisia vierailuja ulkomaille ja keskustan hotellista käsin pääsi hyvin turistikohteisiin ja muihin keskustan aktiviteetteihin. Myös liike-elämän vahva keskittyminen Helsingin keskustaan oli varmasti osana, oli lyhyt matka bisnesillallisille ja käynneille yrityksiin. Eipä kuitenkaan paljoa (enää?) nouse matkustajia Finnair-bussiin näiltä "lentoasemahotelleilta", ehkä nykyajan liikemiehet sitten kulkevat noinkin helpon julkisen kulkuvälineen välin privaattitaksilla.