Jokeri-Volvojen tapauksessa voi hyvin käydä niinkin, että autot jäävät seisomaan vuodeksi tai jopa kahdeksi odottamaan HSL-alueen lähivuosien jättikilpailutuksia tai maakuntakaupunkien ensimmäisiä kilpailutuksia. Maakuntakeskuksissahan ei nykyisellään ole juurikaan teliautoja (pois lukien Jyväskylän Ruotsista uitetut seutuautot), vaikka aamun ruuhkapiikki on hyvin terävä. Tämän takia ajetaan varsin yleisesti vara-autoja varsinaisten vuoroautojen tukena. Jokeri-Volvot ovat päästötasoltaan Euro 5 (ja todennäköisesti helposti päivitettävissä EEV:ksi), joten ne ovat todennäköisesti vielä varsin kilpailukykyisiä uudenkin kaluston kanssa, riippuen toki siitä, millaiset kalustovaatimukset maakuntiin sorvataan.
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 23.09.2012 kello 10:05. Syy: poistettu pitkä lainaus
Kiva saada uutta ja parempaa kalustoa 550:lle, nobina liikennöi sitä minun mielestäni aivan liian halvalla.![]()
Viimeisin muokkaaja kuukanko; 16.07.2013 kello 17:03. Syy: siirretty toiseen ketjuun