Jos sillekään. Nyt alustavasti hyväksytyillä kiskoilla olisi jo mahdollista ottaa käyttöön vanha Töölön torin kääntöpaikka, joka tuskin on mahdottoman paljon kauempana kuin 1A:n kauempi päätepysäkki. Hukkaliikennettä tosin syntyisi Töölön päässä. Lähitulevaisuuden kiskoilla pitäisi olla mahdollista käyttää 6:n tai 1A:n nykyistä päätepysäkkiä.Alunperin kirjoittanut kuukanko
Tietysti uusikin kääntöpaikka voidaan tehdä, jos sopiva paikka löytyy. Luultavasti tarvittaisiin kyllä vähän lisää kiskotusta samalla koska esimerkiksi Kanjossa esitetty Kampintori tuskin enää on käytettävissä eikä Kampin metroaseman edustakaan aivan paras paikka minusta ole Fredrikinkadun joukkoliikenteen toimivuuden kannalta. Yksi mahdollisuus olisi tietysti paluu vanhaan ja kääntöpaikan vieminen Marian sairaalalle.
Vuorovälin osalta olisi tietysti syytä koordinoida liikenne seiskojen kanssa, jotta yhteisellä osuudella saadaan toimivaa yhteistyötä. Tästä olisi hyötyä myös siiinä tapauksessa, että linja jatkuisi seiskojen kanssa samaa reittiä Töölöön.Alunperin kirjoittanut kuukanko
Sanoisin ennemmin, että Mäkelänkadun bussilinjoilta voitaisiin vähentää liikennettä. Hukka-ajo vähenisi selvästi, kun raitiovaunu palvelisi todellisen kysynnän mukaista aluetta ja liikenteen sujuvuuttakin voi paremmin kehittää, jos yksikkökoko on suurempi.
Samalla ehdottaisin kyllä järjestelyjä Hämeentien raitiovaunuliikenteen nopeuttamiseksi, mutta ne ovat tietysti jo työläämpiä kuten myös linjan jatkaminen fiksumpaan paikkaan pohjoispäässä.