Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 16-19/19

Viestiketju: Pääradan hylätyt laiturit pääkaupunkiseudulla

  1. #16

    Liittynyt
    07.11.2006
    Sijainti
    Sipoo
    Viestejä
    80

    oletus Vs: Pääradan hylätyt laiturit pääkaupunkiseudulla

    Lainaus Alunperin kirjoittanut 339-DF Näytä viesti
    Onko nuo siinä kunnossa, että niitä voi poikkeustilanteissa käyttää? Sanotaan nyt vaikka niin, että jostain syystä Helsingin pää on tukossa ja joku kaukojuna pitäisi purkaa Malmille.
    Olen jäänyt Malmilla pois R junasta noin vuonna 2010 jonkun häiriötilanteen aikana. Noin puoli tuntia junamme seisoi laiturin kohdalla, kunnes halukkaille mahdollistettiin poistuminen junasta. Laiturilla oli tilanteessa ainakin yksi ehkä enemmänkin vartijoita ohjaamassa matkustajat portaikkoon.

  2. #17
    Tunnistettu jäsen SD202 avatar
    Liittynyt
    28.06.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Viestejä
    1347

    oletus Vs: Pääradan hylätyt laiturit pääkaupunkiseudulla

    Muistelen, että Rekolan asemalla oli raiteella 1 väiaikainen puinen asemalaituri Keravan kaupunkiradan rakentamisen aikoihin - tai jopa ennen sitä. Osuisiko muistikuvani vuosiin 1999 tai 2000? Ja oliko jopa niin, että tuohon aikaan VR oli järjestänyt täydentävää bussliikennettä Koivukylän ja Rekolan välille? Aivan kaikki K-junat eivät pysähtyneet Rekolassa.
    We komen aan in Erps-Kwerps.

  3. #18

    Liittynyt
    28.05.2016
    Viestejä
    245

    oletus Vs: Pääradan hylätyt laiturit pääkaupunkiseudulla

    Lainaus Alunperin kirjoittanut SD202 Näytä viesti
    Muistelen, että Rekolan asemalla oli raiteella 1 väiaikainen puinen asemalaituri Keravan kaupunkiradan rakentamisen aikoihin - tai jopa ennen sitä. Osuisiko muistikuvani vuosiin 1999 tai 2000? Ja oliko jopa niin, että tuohon aikaan VR oli järjestänyt täydentävää bussliikennettä Koivukylän ja Rekolan välille? Aivan kaikki K-junat eivät pysähtyneet Rekolassa.
    http://vaunut.org/kuva/6666 Puinen laituri oli tämän kuvan kommenttien mukaan Rekolassa aina marraskuuhun 2004 asti.

  4. #19
    Tunnistettu jäsen Rattivaunu avatar
    Liittynyt
    24.06.2005
    Viestejä
    4813

    oletus Vs: Pääradan hylätyt laiturit pääkaupunkiseudulla

    Rekolan paikkeilla on voinut olla tietynlaista säätöä laajemminkin, neljäs raide välille Hiekkaharju - Kerava toteutettiin kahdessa vaiheessa. Ensimmäisessä vaiheessa neliraiteinen osuus kattoi välin Rekola - Korso, ja 20 min vuorovälillä K-junien ei tarvinnut mennä nopeiden junien raiteille. Tämä käytäntö alkoi ilmeisesti jo 1999. Toisessa vaiheessa yhtenäinen kaupunkirata ulottui Keravalle saakka, mistä lähtien K- ja N-junat poistuivat nopeiden junien puolelta lähtökohtaisesti kokonaan. Toinen vaihe alkoi elokuussa 2004.

Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Vastaavia viestiketjuja

  1. HSL: Kampin lähiliikenneterminaalin laiturit 51 ja 52 suljettuina 30.6 - 5.7.
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 26.06.2020, 12:50
  2. HSL: Peruttu: Kampin lähiliikenneterminaalin laiturit 49 ja 50 suljettuina 22.- 28.6.
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 17.06.2020, 14:40
  3. HSL: Kampin lähiliikenneterminaalin laiturit 49 ja 50 suljettuina 22.- 28.6.
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 17.06.2020, 12:20
  4. HSL: Kampin lähiliikenneterminaalin laiturit 51 ja 52 suljettuina 15.- 21.6.
    kirjoittanut RSS foorumissa Joukkoliikenneuutiset
    Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 10.06.2020, 15:50
  5. Vastauksia: 0
    Viimeisin viesti: 01.12.2015, 09:10

Lähettämissäännöt

  • Et voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitetiedostoja
  • Et voi muokata viestejäsi
  •