Näitä rakenteita on nähtävillä oikeastaan kaikilla asemilla Saviolta Käpylään. Käytöstähän ne poistuivat Käpylä-Tikkurila -välillä Tikkurilan kaupunkiradan (1996) ja Tikkurila-Savio -välillä Keravan kaupunkiradan (2004) avaamisen jälkeen. Esimerkiksi Hiekkaharjussa kaupunkiradan laituri on pitkä, sillä siinä oli aikanaan P-junan kääntöraide. Puistolassa on Tapulikaupungintien itäisen sisäänkäynnin eteläpuolella laituri, jonne kulku on suljettu portilla ja jossa ainakin vielä 10 vuotta sitten oli laituri 1:n kyltti. Käytössähän tämäkään ei vuoden 1996 jälkeen ole ollut.
Tapanilassa on matala laituri, samoin Malmilla jne. Miksipä niitä purkamaan, kun eivät ole haitaksi kenellekään.