Siltä varalta, että joku otti tosissaan tuon Rainerin 4 min heiton, niin katsokaahan vähän kartalta etäisyyksiä ja verratkaa nykymetron matka-aikoihin. Päälle sitten ne rullaportaat.
Se on tietysti totta, että jos tahtoo noista askistoista sun muista Ylioppilastalolle, niin paras kulkuneuvo olisi sellainen joka ei pysähdy välillä missään. Mutta kun tilaa ja rahaa on rajallisesti, niin kaikki joutuvat tyytymään yhteiskyytiin ja ne askistoissa asuvat ovat sen valinnan tehneet, kun ovat niihin muuttaneet.
Eiköhän Vihdintien ratikka, jos toteutuu, merkitse käytännössä sitä, että Vihdintien bussit katkaistaan P-Haagan asemalle, ja ne bussimatkustajat, jotka eivät siirry henkilöautoilijoiksi, voivat vaihtaa junaan taikka ratikkaan riippuen siitä, kumpi heille paremmin sopii. Vihdintien ratikan ehkäpä paras puoli on se, että se pakottaa vihdoinkin toteuttamaan Mannerheimintielle raitiovaunukaistat nykyisten 5,6 metriä leveiden suikaleiden sijaan ja samoin toteuttamaan Topeliuksenkadun raitiotien, että kapasiteetti riittää kaikille.