Sama joka syksyinen sössötys taas käynnissä.
Positiivista on se, että pienhiukkastutkimus on trendikästä ja liikenteen vaikutuksista terveyteen saadaan jatkuvasti enemmän (hälyttävää ja huolestuttavaa) tietoa.
Negatiivista on sitten se, että muutos parempaan on tuskaisen hidasta ja Suomi on täynnä perus_työ_mies_äi'iä, joiden kaikkitietävyys ja jääräpäisyys tulee hidastamaan nastojen kieltämistä/saamista haittaveron alaiseksi kaupunkiseuduilla. Tieteen tuottamasta tutkimustiedosta huolimatta ehtii moni ihminen kuolla hengitys- ja verenkiertoelimistön sairauksiin ennenaikaisesti, koska Timo Taksikuskin ja Teppo Työmatka-autoilijan subjektiivinen oikeus turvallisuuden tunteeseen on tärkeämpi kuin muiden terveys.
Tässä on oikeasti Nurmijärvi-ilmiön irvokkain puoli: ei riitä, että maalaisten on saatava tulla muiden pihoille ajelemaan autoilla, vaan heidän pitää saada tehdä se ihan niin haitallisesti kuin itse haluavat.
Ystävällisin terveisin,
Astmaatikko
Positiivista on se, että pienhiukkastutkimus on trendikästä ja liikenteen vaikutuksista terveyteen saadaan jatkuvasti enemmän (hälyttävää ja huolestuttavaa) tietoa.
Negatiivista on sitten se, että muutos parempaan on tuskaisen hidasta ja Suomi on täynnä perus_työ_mies_äi'iä, joiden kaikkitietävyys ja jääräpäisyys tulee hidastamaan nastojen kieltämistä/saamista haittaveron alaiseksi kaupunkiseuduilla. Tieteen tuottamasta tutkimustiedosta huolimatta ehtii moni ihminen kuolla hengitys- ja verenkiertoelimistön sairauksiin ennenaikaisesti, koska Timo Taksikuskin ja Teppo Työmatka-autoilijan subjektiivinen oikeus turvallisuuden tunteeseen on tärkeämpi kuin muiden terveys.
Tässä on oikeasti Nurmijärvi-ilmiön irvokkain puoli: ei riitä, että maalaisten on saatava tulla muiden pihoille ajelemaan autoilla, vaan heidän pitää saada tehdä se ihan niin haitallisesti kuin itse haluavat.
Ystävällisin terveisin,
Astmaatikko