kultaiset jenkkinumerot TKL:n autoissa tuli hopearaitaisen juhlavärityksen myötä ensiksi seuraaviin autoihin:
- #107 Ajokki City / Volvo B10M '88
- #356 Ajokki City / Volvo B10MA '89
Näistä ensinmainittu oli TKL:n omaan käyttöön hankittu "tilausajobussi", matkailuauto lienee parempi nimitys. Nivelauto juhlaväritystä (ja koristeellisia numeroita) selittänee, että se oli viimeinen Ajokin valmistama kaupunkibussi TKL:lle.
1990 vuonna hopearaitainen juhlaväritys sai kolme autoa lisää, kun hankittiin autot:
- #108 Wiima K202 / Scania N113
- #200 Wiima K202 / Volvo B10M 6x2
- #600 Wiima K202 / Volvo B10M
Kyseessä siis ensimmäinen matalalattia-auto ja ensimmäinen telibussi. #600:n selittää tasaluku, muuten se ei ollut poikkeuksellinen. Muut saman vuoden autot tulivatkin tavallisiin sinivalkoisiin väreihn, mutta jo 1991 vuodesta alkaen kaikki uudet tulivat koreampina.
Vasta 1999 vuonna tilatut autot palasivat sinivalkoisiin väreihin. Viimeiset kultasella jenkkinumerolla ja juhlavalla värityksellä olleet autot sarjoistaan oli:
- #225 Lahti 402 / Scania L113 '98 (teli)
- #407 Carrus City U / Volvo B10LA '98 (nivel)
- #639 Carrus City L / Scania L113 '97
Vuonna 2001 oli jo kaikista autoista vaihdettu numerotarrat uusiin sinisiin, niin tikkunumerot kuin kultaiset jenkkinumerot. Samalla kyljistä raaputettiin isokokoiset vaakunat ja TKL:n "morjensmies" pois. Vaakuna tuli jatkossa autojen keulaan... pienellä.
Näiden lisäksi oli myös yksi volkkari, #102, joka peruskorjattiin 80-luvun lopussa, Ainakin vuonna 1990 se oli hopearaitaisessa asussa. Uutena se tuli sinikeltaisiin väreihin (1979)