RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,800
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Jos muistan voin työn ohessa kuvia käydä bussiratikkarallista ottamassa kuvia. Kännykkälaatuun joudut kyllä tyytymään
Onhan täällä jäsenprofiilit. Vastauksena kysymykseen, "Tutkimushaastattelija joukkoliikenteessä".Mikä tää sun työ on jota joka käänteessä mainostat?
Mikä tää sun työ on jota joka käänteessä mainostat?
Mitä itse aiheeseen tulee, niin mikähän logiikka näissä järjestelyissä oikein on? Bussit menevät kiskoille toiseen suuntaan ja vain kahdessa erillisessä puolen tunnin pätkässä, mistä voisi päätellä, ettei suunnittelupuolellakaan pidetä ideasta. Toisaalta siirto tapahtuu jo kaukana Töölön hallilla, vaikka kyllähän ratikkakaistoille pääsisi paljon lähempääkin.
Miten on muuten, kuinka hyvin ratikka ja bussi mahtuvat kohtaamaan esimerkiksi Oopperan pysäkillä? Bussihan on leveämpi kuin ratikka. Aleksis Kiven kadullahan ainakin silmämääräisesti katottuna kohdassa jossa ratikalla ja bussilla on yhteiset pysäkit (Sturenkatu, 0654, 0655) näyttäisi olevan vähän suurempi tuo väli kiskojen välillä, eli olisi huomioitu bussien tarvitsema leveys.
Jos nyt muistan oikein, niin Manskun ratikkaväylä on 5,6 m leveä ja bussien käyttäessä samoja kaistoja suositusmitoitus on 7,0 m. Tiukkaa siis tekee, mutta kyllä siitä mahtua pitäisi.
Mitä itse aiheeseen tulee, niin mikähän logiikka näissä järjestelyissä oikein on? Bussit menevät kiskoille toiseen suuntaan ja vain kahdessa erillisessä puolen tunnin pätkässä, mistä voisi päätellä, ettei suunnittelupuolellakaan pidetä ideasta. Toisaalta siirto tapahtuu jo kaukana Töölön hallilla, vaikka kyllähän ratikkakaistoille pääsisi paljon lähempääkin.