Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Transdev aikoo lopettaa Suomen toiminnot. Ts. uusiin tarjouksiin ei vastata tai jos joku haluaa ostaa firman niin sekin kävisi. Tällaista lukee konsernin yritysneuvoston raportissa 7.6.2017
Jos ja kun kerta näin on niin eihän siihen sitten montaa vuotta mene enää kun touhu loppuu. Olisko viimeinen päättyvä soppari sitten tuo h68 ja h71?
Voiko kohteista luopua aiemmin, jos muu liikennöijä ne ottaa?
Sopimuksen voi siirtää toiselle yritykselle HSL:n suostumuksella. Lauttasaaren liityntälinjojen sopimushan siirtyi niin Transdevilta Tammelundille.
Noiden 2019 loppuvien lisäksi Transdev hoitaa alihankintana osaa 565:n vuoroista, joiden sopimus loppuu vasta elokuussa 2021
Tosin alihankintasopimuksen kesto tai irtisanomispykälä voi olla erilainen kuin HSL:n ja Åbergin välisessä liikennöintisopimuksessa.
Transdev aikoo lopettaa Suomen toiminnot. Ts. uusiin tarjouksiin ei vastata tai jos joku haluaa ostaa firman niin sekin kävisi. Tällaista lukee konsernin yritysneuvoston raportissa 7.6.2017
Surkea juttu ja indikoi Höselin epäonnistuneen kilpailutuksissaan. Pienet on pelattu markkinoilta aikaa sitten ja case Transdev kertoo, että hinnalla ja näennäisillä laatutekijöillä kilvoiteltaessa isotkaan eivät saa viivan alle konsernin edellyttämää katetta. Kilpailutus on terveellä pohjalla vain, jos myös palveluntarjoajat kykenevät elämään.
Seuraava lienee Nobina ja vuonna 2027 jäljellä on vain Koiviston auto. Se ei ole skenaario, jota kannattaa tavoitella.
Onneksi Höselin vanha kaarti lähestyy eläkeikää. Firma tuntuu olevan munauksesta toiseen ajautuva ajopuu.
Luulen kyllä, että liikennöitsijät ovat itse kuoppansa kaivaneet.
Luulen kyllä, että liikennöitsijät ovat itse kuoppansa kaivaneet.