- Liittynyt
- 16 Joulukuu 2006
- Viestit
- 70
Eilen Fredrikinkadulle palanneet 14 ja 14B kääntyvät sähkötalon kulmalta oikealle Malminrinteeseen 3 m kapeaan ränniin. Samaan ränniin piti Urho Kekkosen kadulta ajavien 65A ja 66A sopia.
Toisella puolella ränniä ratikkakoroke ja toisella puolella tavallinen jalkakäytävän reunakiveys.
Nobinan autot kolhivat peilejään liikennemerkkitolppaan ja HelBin autot nousivat välillä kantille.
Onnistuaksesi ajamaan ränniin kolhimatta, jouduit tekemään mittavia koukkkauksia, 65 ja 66 A melkein kääntymään Fredalle ja 14 ja Bertta koukkamaan vastaantulevan kaistan kautta.
Tässä tapauksessa korjaukset saatiin nopeasti alulle, ennen kuin työ oli saatu kelvottomana valmiiksi, kiitos hyvän yhteistyön KSV:n, STARAn virkamiesten, ja HelBin sekä Nobinan asianomaisten ts-toimijoiden kanssa.
Tietoja ja kokemuksia vaihdettiin sekä todettiin ennakoinnin ja suunnittelun etukäteistarkastusten tarpeellisuus.
Toivottavasti tämän päivän hedelmällinen yhteistyö saa jatkoa tulevaisuudessa.
Toisella puolella ränniä ratikkakoroke ja toisella puolella tavallinen jalkakäytävän reunakiveys.
Nobinan autot kolhivat peilejään liikennemerkkitolppaan ja HelBin autot nousivat välillä kantille.
Onnistuaksesi ajamaan ränniin kolhimatta, jouduit tekemään mittavia koukkkauksia, 65 ja 66 A melkein kääntymään Fredalle ja 14 ja Bertta koukkamaan vastaantulevan kaistan kautta.
Tässä tapauksessa korjaukset saatiin nopeasti alulle, ennen kuin työ oli saatu kelvottomana valmiiksi, kiitos hyvän yhteistyön KSV:n, STARAn virkamiesten, ja HelBin sekä Nobinan asianomaisten ts-toimijoiden kanssa.
Tietoja ja kokemuksia vaihdettiin sekä todettiin ennakoinnin ja suunnittelun etukäteistarkastusten tarpeellisuus.
Toivottavasti tämän päivän hedelmällinen yhteistyö saa jatkoa tulevaisuudessa.
Viimeksi muokannut moderaattori: