- Liittynyt
- 4 Lokakuu 2009
- Viestit
- 3,234
Otetaanpa jo varaslähtö ensi syksyn kilpailutukseen. Kaikkien 26/2012-kilpailutukseen tulevien linjojen liikennöintisopimukset päättyvät elokuussa 2013. Kilpailukierros alkanee HSL:n hallituksen kokousten kesätauon jälkeen, eli elokuussa 2012.
Linjat ja liikennöitsijät nykyään:
112 - Westendin Linja
360, 361, 362, 363, 364, 539 - Helsingin Bussiliikenne
205 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
503 - Helsingin Bussiliikenne
504 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
506 - Helsingin Bussiliikenne
e2, e4, e12, e14 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
e3, e5, e35, e43 - Nobina Finland
e42, e46 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
eP20, eP21, e96H - Nurmijärven Linja
v30, v43, v45, 474 - Nobina Finland
v35 - Helsingin Bussiliikenne
v44, v46 - Nobina Finland
v77 - Nobina Finland
v88 - Veolia Transport
Kilpailutukseen tulee siis n. 130 auton liikenne.
Eniten on liikennettä uhattuna PL:llä (melkein kaikki Suomenojan varikon linjat) sekä Nobinalla. Hyvät lähtökohdat ovat Veolialla, joka voisi yrittää saada omia vanhoja linjojaan (360-sarja, v43-v46, 474) takaisin.
Linjat ja liikennöitsijät nykyään:
112 - Westendin Linja
360, 361, 362, 363, 364, 539 - Helsingin Bussiliikenne
205 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
503 - Helsingin Bussiliikenne
504 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
506 - Helsingin Bussiliikenne
e2, e4, e12, e14 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
e3, e5, e35, e43 - Nobina Finland
e42, e46 - Pohjolan Kaupunkiliikenne
eP20, eP21, e96H - Nurmijärven Linja
v30, v43, v45, 474 - Nobina Finland
v35 - Helsingin Bussiliikenne
v44, v46 - Nobina Finland
v77 - Nobina Finland
v88 - Veolia Transport
Kilpailutukseen tulee siis n. 130 auton liikenne.
Eniten on liikennettä uhattuna PL:llä (melkein kaikki Suomenojan varikon linjat) sekä Nobinalla. Hyvät lähtökohdat ovat Veolialla, joka voisi yrittää saada omia vanhoja linjojaan (360-sarja, v43-v46, 474) takaisin.
Viimeksi muokannut moderaattori: