HSL on pannut näkyviin Tikkurila-Hakunila -alueen linjastosuunnitelman.
Plussaa:
- Nykyinen 62 on numerolla 562 pantu nopeammalle reitille Hakunilasta Tikkurilaan.
- 734 ja 736 ilmeisesti menevät molemmat Talvikkitien ja Hiekkaharjun kautta? Tämä on hyvä Tarhurintielle nousseen kerrostalorykelmän palvelemiseksi.
- 74 jatkettu Hakunilaan, mikä antaa ko. lähiön asukkaille suoran yhteyden Malmille. Loistavaa!
- Reittivaihtoehtojen runsautta esim. Simonkylästä Tikkurilaan on karsittu. Toivoa sopii, että vuorovälit ovat riittävät ja tahdistetut kummallakin jäljelle jäävällä reitillä.
- 70V jatkettu numerolla 611 Tikkurilaan
Miinusta:
- Eikö 562 olisi KRP:n kohdalta voinut ajaa suoraan asemalle ja jatkaa sitten Tikkurilan keskustan palveluiden ääreen? Junaan menijöitä varmaan harmittaa tuo parin kilometrin kunniakierros ennen asemalle tuloa...
- 701 on kyllä melko jännä runkolinja, kun vuoroväli näkyi olevan 30 minuuttia...
- Koivutielle näkyy merkityn jokin bussilinja, mutta ko. katu on nykyään umpikuja.
Plussaa:
- Nykyinen 62 on numerolla 562 pantu nopeammalle reitille Hakunilasta Tikkurilaan.
- 734 ja 736 ilmeisesti menevät molemmat Talvikkitien ja Hiekkaharjun kautta? Tämä on hyvä Tarhurintielle nousseen kerrostalorykelmän palvelemiseksi.
- 74 jatkettu Hakunilaan, mikä antaa ko. lähiön asukkaille suoran yhteyden Malmille. Loistavaa!
- Reittivaihtoehtojen runsautta esim. Simonkylästä Tikkurilaan on karsittu. Toivoa sopii, että vuorovälit ovat riittävät ja tahdistetut kummallakin jäljelle jäävällä reitillä.
- 70V jatkettu numerolla 611 Tikkurilaan
Miinusta:
- Eikö 562 olisi KRP:n kohdalta voinut ajaa suoraan asemalle ja jatkaa sitten Tikkurilan keskustan palveluiden ääreen? Junaan menijöitä varmaan harmittaa tuo parin kilometrin kunniakierros ennen asemalle tuloa...
- 701 on kyllä melko jännä runkolinja, kun vuoroväli näkyi olevan 30 minuuttia...
- Koivutielle näkyy merkityn jokin bussilinja, mutta ko. katu on nykyään umpikuja.