RSS
Botti
- Liittynyt
- 10 Heinäkuu 2008
- Viestit
- 8,892
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Joku uusi erityinen syy, että Henrikintiellä pysähdytään, koskien myös 550.
Saako 200 liikennevaloetuuksia kuten 550?Olen sanonut tämän täällä aikaisemminkin - pelkkä oranssi väri, avorahastus ja vuoroväli ei tee runkolinjaa.
Onko reitillä ajantasaus- tai kuskinvaihtopysäkkejä?
t. Rainer
Saako 200 liikennevaloetuuksia kuten 550?
Tulevatko bussit olemaan oikeita kaupunkibusseja eikä noita hitaaasti kiihtyviä turistibusseja mitä 235:llä nyt ajaa?
Tuo on hyvä kysymys Kuusitien ja Tilkan pysäkit. Miksei jompaakumpaa voisi jättää runkolinjalla väliin.
Tuolla päin aikanaan työssä käyneenä turhalta tosiaan tuntuu molempien säilyttäminen. Varsinkin kun Kuusitieltä keskustaan päin pysäkkiväli on kaikilla linjoilla huomattavan pitkä. Ja jos joku haluaa vaihtaa runkolinjalta 3-ratikkaan tai päinvastoin, sen voi edelleen tehdä Töölön tullissa.Nykyinen 235:llä käytettävä kalusto on tosi laadukasta matkustajan kannalta. Olen itsekin linjan kalustoon ihan tyytyväinen. Myös 345:llä on samaa kalustoa. Tuo on hyvä kysymys Kuusitien ja Tilkan pysäkit. Miksei jompaakumpaa voisi jättää runkolinjalla väliin.
Tuolla päin aikanaan työssä käyneenä turhalta tosiaan tuntuu molempien säilyttäminen. Varsinkin kun Kuusitieltä keskustaan päin pysäkkiväli on kaikilla linjoilla huomattavan pitkä. Ja jos joku haluaa vaihtaa runkolinjalta 3-ratikkaan tai päinvastoin, sen voi edelleen tehdä Töölön tullissa.
Tuossa Kuusitien pysäkin läheisyydessä on parisen koulua. Kuusitien pysäkki muutenkin on sujuvampi kuin Tilkan pysäkki. Pysäkinvälit tasoittuvat hyvin, jos tuon Tilkan pysähdyksen poistaisi.
Huonompi juttu on se että ei pysähdy Bembölessäkään joten vaihto 227:aan siellä ei onnistu. Mä olen sellainen matkustaja että optimoin vaihdot "bussit kartalla" avulla ja joskus tarjolla olevista vaihtopaikoista Bemböle on nopein.