HS kertoo Pihlajamäessä hallisivulla palaneesta bussista:
http://www.hs.fi/teksti/tuoreet/artikkeli/1135225290722
http://www.hs.fi/teksti/tuoreet/artikkeli/1135225290722
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Sääli tosiaan. Mutta HelBin tapauksessa en toisaalta ihmettele, että tällaista tapahtuu. Taisi muuten vissiin eilen sattua samantapainen juttu jollekin toiselle autolle Hakuninmaalla. Kun autoja ei huolleta kunnolla ja niiden annetaan olla nuhjuisessa kunnossa, voi liikennöitsijä syyttää tällaisista menetyksistä myös itseään.Oli 96-vuoden teli-Scania. Kuulema liian suuret vahingot korjattavaksi. Sääli, yksi huippuhyvä teliauto vähemmän.
Viestiketjussa http://jlf.fi/f12/1043-helbin-ongelmia/ on viitattu mm. HelBin korjaamotoiminnan ongelmiin. Onhan se selvää, että jos autoille ei ehditä tehdä määräaikaishuoltoja eikä välitöntä huomiota vaativia vikoja korjata, niin ongelmat vaan kasautuvat.Sitten onko firman toimintatavoissa jotain vikaa?
Viestiketjussa http://jlf.fi/f12/1043-helbin-ongelmia/ on viitattu mm. HelBin korjaamotoiminnan ongelmiin. Onhan se selvää, että jos autoille ei ehditä tehdä määräaikaishuoltoja eikä välitöntä huomiota vaativia vikoja korjata, niin ongelmat vaan kasautuvat.
Itseäni ei huvita enää käydä sekuntiakaan ajamassa Koskelan varikon vuoroja, niin huonossa kunnossa siellä ovat uudetkin autot! Koskelan korjaamolla ei ilmeisesti työnteko maistu eikä liikenteen työnjohtoa myöskään homma kiinnosta. .