Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo ole periaatteessa vakio vaikka toki ei juuri tuolla yörungolla ole kerennyt pyörähtämään aiemmin. Kuitenkin 520/530N:llä ollut myös ja oranssi kuin oranssi kuitenkin.9.7. ilta
PL 297 / 500N
Harvemmin 500N-tunnuksella. Lisäksi 500 kaikki lähdöt pitäisi olla sähköbusseilla ajettavia, 520 ja 530 sopimukseen on nuo oranssit diesel volvot vara-autoina. Eli ei pitäisi olla vakio, vaikka onkin ollut usein 500:lla. Eiköhän tilanne helpotu kun tulee lisää uusia runko-yutongeja.Eikös tuo ole periaatteessa vakio vaikka toki ei juuri tuolla yörungolla ole kerennyt pyörähtämään aiemmin. Kuitenkin 520/530N:llä ollut myös ja oranssi kuin oranssi kuitenkin.
Jatkoa...To 10.7
PL 1059/55 (Volvo 7900E)
Muistelen lukeneeni tai kuulleeni jostain, että noissa 25-U-sarjalaisissa ei olisi enää aiemmissa U-sarjalaisissa ollutta kolmi(?)väristä yövalaistusta saatika tietenkään ohjauspainiketta sitä varten. Onko jollain tietoa, onko lopulta näin? Jokuhan sitä spekuloikin poistuvaksi ominaisuudeksi kun 24-sarja oli juuri päässyt liikenteeseen.10.7.
KAH 2501 / 69 (Yutong U12)
Pohjolallla lienee kalustovajetta, 520/530 on päivittäin sinistä kalustoa. Noikin kun ajetaan ilmalasta käsin ,niin. Se kalusto voi pyöriä miten paljon. Toukokuuta näin molemmat noi 296,297 vasta suuntiin, sen lisäksi useamman sinisen auton linjalla. Selittää myös, että eivöt tänä vuonna aja näitä rannan korvauksia.Harvemmin 500N-tunnuksella. Lisäksi 500 kaikki lähdöt pitäisi olla sähköbusseilla ajettavia, 520 ja 530 sopimukseen on nuo oranssit diesel volvot vara-autoina. Eli ei pitäisi olla vakio, vaikka onkin ollut usein 500:lla. Eiköhän tilanne helpotu kun tulee lisää uusia runko-yutongeja.