Havaintoja avoimesta datasta (HSL-alue) - 2025

1000010476.jpg
Nyt en kyllä tiedä mitä sanoa, NF 1241, joka itsessään on jo poikkeussijoitus junakorvauslinjalla, mutta tutkan mukaan linjalla 200.

Edit: ei ilmeisesti ole junakorvauslinjalla, vaan on kirjautunut etuajassa linjalle 200.
 
Viimeksi muokattu:
Joitain noista uusista Yutongeista menee Ruhaan, loput Varhaan ja ehkä joitain jää Ojankoonkin.
Suurin osa Varhaan, ja loput jakautuu tietääkseni Ruhan ja Ojangon välillä. Se että kuinka paljon menee molempiin, sitä en osaa sanoa.

Tällä hetkellä 2525, 2526, 2532, 2536, ja 2539 ovat Varhassa.

Myöhemmin tänään illalla 2536 aloittaa liikenteen, ja pääsen myös itsekkin ajaa sitten yöllä.
 
Viimeksi muokattu:
Rekkareitten numerot on ihan randomit. Ei oo sama logiikka niinku sähkö Volvoissa, jos sitä meinaat 😃
En meinannut niinkään ”synkroitumista” kylkinumeroon vaan rekisterinumeroiden kulkemista yleisesti numeraalisessa järjestyksessä (esim. ZPL-820->ZPL-821->ZPL-822 peräkkäisissä autoissa) tai aivan sekalaisessa järjestyksessä kuten Pohjolan ensimmäisissä Yutongeissa (esim. CMY-635->CMY-607).
 
En meinannut niinkään ”synkroitumista” kylkinumeroon vaan rekisterinumeroiden kulkemista yleisesti numeraalisessa järjestyksessä (esim. ZPL-820->ZPL-821->ZPL-822 peräkkäisissä autoissa) tai aivan sekalaisessa järjestyksessä kuten Pohjolan ensimmäisissä Yutongeissa (esim. CMY-635->CMY-607).
Aaa joo. En oo herättänyt huomiota siihen. Täytyy kattoo tos vähän myöhemmin ennen kun lähden vaihtoon Porslahdentielle (96N:lle).
Viesti yhdistetty automaattisesti:

En meinannut niinkään ”synkroitumista” kylkinumeroon vaan rekisterinumeroiden kulkemista yleisesti numeraalisessa järjestyksessä (esim. ZPL-820->ZPL-821->ZPL-822 peräkkäisissä autoissa) tai aivan sekalaisessa järjestyksessä kuten Pohjolan ensimmäisissä Yutongeissa (esim. CMY-635->CMY-607).
Vissiin menee. Esim. 2525 = ZPL-842 ja toinen esimerkki: 2626 = ZPL-843.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös