Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nähtävästi KAH 1505:n takaovi on alkanut harrastamaan hieman samaa. Tänään sillä mennessäni ovi aukesi täristen ja hirveää räminää pitäen ja sulkeutuessaan taas viilsi kuin veitsi terästä. Katselin, että siinäkään ei ilmeisesti meinannut hirveämmin ovitanko kääntyä.Tällä kertaa PL 469:n (Yutong E12) taaempi ovipari päätti tehdä hassunhauskan tempun…
VDL:issä on nyrkin kokoinen kylmäkone, joten ei ole mikään ihme etteivät autot ole viileitäEtenkin VDL:n suhteen ilmastointi on välillä todella epävakaan tuntuinen. Etenkin viimeisissä dieseleissä (noin 2017 eteenpäin tulleet) ilmastointi meni huomattavasti huonompaan suuntaan mallin uudistuksien myötä - toki varmasti samassa uudistuksessa lisätyillä lasisilla kattoikkunoilla on myös osuutta asiassa. Vanhemmat LLE:t kuten PL:n sarja 211-237 joka on jopa toimiva kesäisin. Eilen esimerkiksi auto 226 oli jopa lähes kylmä.
No ihmekäänVDL:issä on nyrkin kokoinen kylmäkone, joten ei ole mikään ihme etteivät autot ole viileitä
Ajoin sillä 1505 tänään ja pari kertaa aiemmin, on pitänyt tuota ryminää jo jonkun aikaan. Kuuluu ohjaamoonkin.Nähtävästi KAH 1505:n takaovi on alkanut harrastamaan hieman samaa. Tänään sillä mennessäni ovi aukesi täristen ja hirveää räminää pitäen ja sulkeutuessaan taas viilsi kuin veitsi terästä. Katselin, että siinäkään ei ilmeisesti meinannut hirveämmin ovitanko kääntyä.
Joo, katselin, että oli niin matkustajilla kuin vähän kuljettajallakin (saatoit olla jopa juuri sinäAjoin sillä 1505 tänään ja pari kertaa aiemmin, on pitänyt tuota ryminää jo jonkun aikaan. Kuuluu ohjaamoonkin.
9:43 - 11:43 ajoin.Joo, katselin, että oli niin matkustajilla kuin vähän kuljettajallakin (saatoit olla jopa juuri sinä) tuskaisan ja ihmettelevän näköistä kun melua joutui kuuntelemaan 623:lla jokaisella Tuusulanväylän pysäkillä kun ovea veivattiin edestakaisin…
2 tuntia sitä rääkynää… otan osaa9:43 - 11:43 ajoin.
Eikö noita saa korjaamolle? Vai onko pakko ajaa romuilla? Luulis etenkin kesäaikaan olevan ehkää kalustoa.9:43 - 11:43 ajoin.
Ei ollut ajoon vaikuttava vika, ja autopulaa on valitettavasti myös kesällä.Eikö noita saa korjaamolle? Vai onko pakko ajaa romuilla? Luulis etenkin kesäaikaan olevan ehkää kalustoa.
No kuulostaa viestin välityksellä ikävältä ääneltä kuunnella kaks tuntii. Plus kohta on ovi enemmän rikki, ku tarpeeks kauan ajetaan. Mut ehkä se on toisissa firmoissa noin, että ajetaan niin kauan kunnes enää ei vaan voidaEi ollut ajoon vaikuttava vika, ja autopulaa on valitettavasti myös kesällä.
Palaten tähän; kyseessä vaikuttaisi olevan valmistajan suunnalta pysyvämpi uudistus, sillä Pohjolan uusissa runkoautoissa on myös samanlainen ”mumiseva” stoppi.Menkööt tähän ketjuun: Onko KAH:n uusissa teli-Yutongeissa STOP-ääni laitettu tarkoituksella todella hiljaiselle…
No totahan se on. Ylemmän johdon toimesta on asetettu työnjohdolle melkoiset paineet ajamattomien suhteen eikä työjohtoa näinollen kiinnosta paheneeko joku vika jos sitä ei heti korjata. Viimeiseen asti yritetään ajaa. Silloin ei tarvitse myöskään selitellä johdolle mitään kun ajamattoman syynä on yksiselitteisesti auton leviäminen.No kuulostaa viestin välityksellä ikävältä ääneltä kuunnella kaks tuntii. Plus kohta on ovi enemmän rikki, ku tarpeeks kauan ajetaan. Mut ehkä se on toisissa firmoissa noin, että ajetaan niin kauan kunnes enää ei vaan voida![]()
Miten voi olla autopulaa samaan aikaan kun käyttökelpoisia dösiä myydään pois?Ei ollut ajoon vaikuttava vika, ja autopulaa on valitettavasti myös kesällä.