Onhan siinä Hermian päätteen tienoilla myös 20:llä pysäkkejä peräjälkeen:
3727 Kauhakorvenkatu 5 / 3937 Kauhakorvenkatu 2
3705 Kauhakorvenkatu / 3706 Kauhakorvenkatu
3701 Hermiankatu / 3714 Hermiankatu 22
Tämähän johtuu siitä, että Hervannantien ja Kauhakorvenkadun liittymän läheisyydessä työssäkäyville on tarjolla yhteys linjalle 13 Hermiankadun pysäkiltä ja linjalle 6 Hervannantieltä kävelyetäisyyden minimoimiseksi. Linjalla 20 on sitten vielä lisäksi oma pysäkkinsä Kiitolinjan työntekijöille.
Linjalla 20 on myös Annalassa mielenkiintoinen pysäkkipari 4082 Pitkäniitynkatu, 4084 Levonmäki. Pilkkua viilatessa jälkimmäistä voisi perustellusti siirtääkin sen sata metriä pidemmälle Ruskoon päin, kun edeltävän pysäkin kanssa palvelevat nyt samaa risteysaluetta.
Insinöörinkadun eteläpäässä olisi myös linjalla 39 pientä rukkaamisen varaa pysäkkien sijainneissa.
3524 Ahvenisjärvi / 3525 Ahvenisjärvi
3610 Insinöörinkatu 60 / 3611 Insinöörinkatu 41
3612 Insinöörinkatu 82 / 3613 Insinöörinkatu 55
3605 Arkkitehdinkatu 4 / 3606 Arkkitehdinkatu 3
Pohjoinen pysäkkipari 3610/3611 on nyt ihan Mikontalon juuressa ja taasen 3605/3606 Arkkitehdinkadun liittymän vieressä. Nähdäkseni nämä pysäkkiparit saisivat olla hivenen lähempänä toisiaan niin, että mainittujen neljän parin välille muodostuisi tasaiset välimatkat.
Ja Kotkansiiven nykyisessä pysäkkijärjestelyssä linjoilla 30 ja 39 ei ole järjen häivääkään kaupungista päin: 3608 Sonninottanlahti, 3602 Arkkitehdinkatu 17. Tilanne huutaakin Arkkitehdinkadun linjan 39 kääntämistä Vuorekseen; Kotkansiiven asuinalueen kohdalla on jo Lempäälän linjan pysäkki valmiina odottamassa.
Tässä nyt toistaiseksi vain muutama maininta...