Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mutta loppupään Tobuseista on sitten tuo Victor, nro #50 tallessa.Sinänsä harmittaa, että alkupään ToBusseista ei säästetty yhtään yksilöä
Länsilinjoilla on ainakin yksi museopeli.
Kyseessä on Kaupunkiliikennehistoriallinen seura KLHS ry. Mainitsemassani Onnikka -lehden jutussa kerrotaan juuri mainitun yhdistyksen toiminnasta ja sen perustamisesta.Myös AEC 170 on tallessa jossain.Onko tosiaan 567 museoitu?Jos on niin kenen toimesta?
Royaleista soisi säästettävän esim numero 106.n joka lienee lähes alkuperäisasussa...
no joo, mutta kuitenkin noista vielä jäljellä olevista paunun Royaleista taitaa nuo 105 ja 106 olla noin 60 % alkuperäisasussa. Sinänsä olisi varmasti jälkipolville opettavaista säilyttää edes yksi autosarjan edustaja, jotka vetivät yrityskauppojen lisäksi yhtiön talouden todella kuralle.Missä mielessä tuo IAU-106 on läheskään alkuperäisasussa?
Kyseessä on Kaupunkiliikennehistoriallinen seura KLHS ry. Mainitsemassani Onnikka -lehden jutussa kerrotaan juuri mainitun yhdistyksen toiminnasta ja sen perustamisesta.
Onhan näitä. Mainittujen lisäksi on myös toinen rollikka sekä autot #148, MAN #107, Sisu #531, #567 sekä eka matala #108. Jos muista yhtiöistä täytyy jotain sanoa, niin Länsilinjoilla on ainakin yksi museopeli. Paunusta en tiedä.
Eräässä Onnikka-lehdessä on juttu siitä, miten museoautoja alettiin tosissaan etsiä. Siinä kerrotaan mm. autojen #112 ja #107 löytymisestä ja siitä kuinka autot ajettiin entisöitäviksi. Voin jossain vaiheessa ottaa jutusta kuvan ja laittaa tänne - heti kun joudan sen etsimään...
Bussidatassa on kuva tkl 567:sta itänaapurin omistuksessa,eli ei ole säästynyt tänne kotimaahan valitettavasti.Nopeasti nuo näkyvät siellä rähjääntyvän,uudemmatkin!