Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
2.6 n. 1.30, palatessani AC/DC keikalta helsinkiin, näin vähän ennen hämeenlinnaa levähdysalueella jonkun TKL:n Omnicity nivelen. Olikohan kenties matkalla uudelle omistajalleen vai tilausajossa?
Vai olisikohan ollut kenties Etelänbussien OmniShit nivel? Näitkö numerroa?
en nähnyt sillä ajoin itse moottoritietä ohi ja pisti vaan haitarit silmään sieltä :icon_frown:
Voisin hyvinkin veikata sitten, että olisi etelänbussien OmniShit nivel, kun tuskin Tkl laittaisi tilauajoon OmniShit niveltä, koska hyvä, kun kestävät edes täällä kaupunki liikenteessä.
Voisin hyvinkin veikata sitten, että olisi etelänbussien OmniShit nivel, kun tuskin Tkl laittaisi tilauajoon OmniShit niveltä, koska hyvä, kun kestävät edes täällä kaupunki liikenteessä.
Kannattanee myös ymmärtää, että puhdasta kaupunkiliikennettä raskaampaa käyttöä on vaikea kuvitella linja-autolle. Tilausajossa, etenkin tasavauhtia maantiellä ajettaessa, rasittuu auto huomattavasti vähemmän. Tässä(kin) tapauksessa lainaamani havainnoija vaikuttaa olevan hivenen kuutamolla todellisuudesta...Voisin hyvinkin veikata sitten, että olisi etelänbussien OmniShit nivel, kun tuskin Tkl laittaisi tilauajoon OmniShit niveltä, koska hyvä, kun kestävät edes täällä kaupunki liikenteessä.
Kannattanee myös ymmärtää, että puhdasta kaupunkiliikennettä raskaampaa käyttöä on vaikea kuvitella linja-autolle. Tilausajossa, etenkin tasavauhtia maantiellä ajettaessa, rasittuu auto huomattavasti vähemmän. Tässä(kin) tapauksessa lainaamani havainnoija vaikuttaa olevan hivenen kuutamolla todellisuudesta...
Voi olla, mutta ei matkustaa. Pehmeät vogelscheißet eivät paljoa pelasta, kun omni pikku pyörineen täryjyrisee pitkin nupukiveystä. Mieluummin sitä istuu kovilla Volvo-penkeillä ja kuuntelee koneen huutoa takana kuin yrittää selvitä tärinästä polvet leuassa kiinni.Vaikka näitä nyt onkin muotia parjata, niin olivat pitkään uudempia Volvo 7000-niveliä luotettavampia ja (omasta mielestä) mukavampia ajaa.
Voi olla, mutta ei matkustaa. Pehmeät vogelscheißet eivät paljoa pelasta, kun omni pikku pyörineen täryjyrisee pitkin nupukiveystä. Mieluummin sitä istuu kovilla Volvo-penkeillä ja kuuntelee koneen huutoa takana kuin yrittää selvitä tärinästä polvet leuassa kiinni.
Omnit olivat kivoja vuonna 2000 uusina, futuristisina "ufobusseina", mutta viimeistään 2006 mennessä uutuudenviehätys oli karissut pois.
Voi olla, mutta ei matkustaa. Pehmeät vogelscheißet eivät paljoa pelasta, kun omni pikku pyörineen täryjyrisee pitkin nupukiveystä. Mieluummin sitä istuu kovilla Volvo-penkeillä ja kuuntelee koneen huutoa takana kuin yrittää selvitä tärinästä polvet leuassa kiinni.
Mutta kun ei. Jos ne ovet eivät olisi niin hitaita, saattaisi väite pitääkin paikkansa. Toisaalta kun useimmista näistä saatiin se pysäkkijarru nykyisenkaltaiseen asentoon, jossa liikkeelle voi lähteä hieman ennen ovien sulkeutumista, pysäkkikäynnit toki ovat nopeampia kuin ennen. Mutta juuri ovien hitauden takia ei mitään eroa muuhun kalustoon juuri taida olla.Oviautomatiikka on silti jotain, mikä nopeuttaa pysäkkitoimintaa kivasti varsinkin pidemmillä linjoilla.
Mutta kun ei. Jos ne ovet eivät olisi niin hitaita, saattaisi väite pitääkin paikkansa. Toisaalta kun useimmista näistä saatiin se pysäkkijarru nykyisenkaltaiseen asentoon, jossa liikkeelle voi lähteä hieman ennen ovien sulkeutumista, pysäkkikäynnit toki ovat nopeampia kuin ennen. Mutta juuri ovien hitauden takia ei mitään eroa muuhun kalustoon juuri taida olla.
Omnit rämisevät Hämpillä jo 30 km/h vauhdissa niin, että alkaa itsekin epäilemään koko jousituksen olemassaoloa.