- Liittynyt
- 5 Maaliskuu 2006
- Viestit
- 280
Löysin pari avoimeksi jäänyttä kysymystä huhtikuulta 2009. Siihen ketjuun ei päässyt enää vastaamaan, joten vastaukset tässä.
Ja jos ylläpidolle sopii, niin jätetään tämä yksi ketju käsittelemään tuota suomalaisen pelastustoimen ainutlaatuista yksikköä.
Vanha raivausauto on jätety vara-autoksi. Unimogi kun viihtyy toisinaan huollossa ja jopa takuukorjauksissa. Tilalle tarvitaan hälytysajoneuvo -> vanha auto on käypä peli tuohon, ja edelleen rekisterissä hälytysajoneuvona (pelastusauto).
Vanha auto on siis tunnukseltaan 055 (Virve-verkossa) vain silloin kun se toimii Unimogin "sijaisena".
---------- Viesti lisätty 12.9.2009 kello 0:01 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu 11.9.2009 kello 21:06 ----------
juhanahi:n kuva autosta
Ja jos ylläpidolle sopii, niin jätetään tämä yksi ketju käsittelemään tuota suomalaisen pelastustoimen ainutlaatuista yksikköä.
Albert;;66000 sanoi:Se varmasti olikin juuri tuo Mersu Unimog H055.
Minua kun hämmästyttää edelleen sen edeltäjän olemassa olo sinivilkuin, siis Mersu myös mutta H 55. Ehkä joku rv-kuljettaja tietää sen statuksesta jotakin?
Vanha raivausauto on jätety vara-autoksi. Unimogi kun viihtyy toisinaan huollossa ja jopa takuukorjauksissa. Tilalle tarvitaan hälytysajoneuvo -> vanha auto on käypä peli tuohon, ja edelleen rekisterissä hälytysajoneuvona (pelastusauto).
Pelastuslaitos on määrännyt tunnuksen 055. Helsingissä ei voi olla kahta pelastusajoneuvoa samalla tunnuksella. Pelastuslaitoksen käytäntönä on, että vara-autoista jätetään asematunnus pois. Näin on toimittu myös H055 kanssa; Unimog on H055 ja vanha Mersu H_55.Vanha auto on myös oikeasti tunnukseltaan H 055, 0-tarra vaan on jostain syystä revitty pois.
Vanha auto on siis tunnukseltaan 055 (Virve-verkossa) vain silloin kun se toimii Unimogin "sijaisena".
---------- Viesti lisätty 12.9.2009 kello 0:01 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu 11.9.2009 kello 21:06 ----------
juhanahi:n kuva autosta
Viimeksi muokannut moderaattori: