Viime toiminnot

  • M
    mskr reagoi jäsenen Minä vain viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Pisara-rata ei lyhennä matka-aikaa keskustan kohteisiin, mutta se hyvä puoli siinä on, että kävelymatkaa on paljon vähemmän. Esimerkiksi...
  • M
    mskr reagoi jäsenen samulih viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Kummankin rakentamisessa isossa osassa käsittääkseni välityskyvyn parannus, Tukholmassahan iso osa junista menee läpi keskustan...
  • L
    luma vastasi viestiketjuun Suomi-rata.
    Jokeri 0 on eri asia kuin Tiederatikka. Tiederatikka oli Helsingin korkeakoulujen ajatus ratikkalinjasta, joka kulkisi Otaniemestä...
    • Screenshot 2025-05-06 at 15.03.21.png
  • R
    R.Silfverberg reagoi jäsenen sanok viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Tätä Pasila-fiksaatiota mä en ymmärrä tässä Pisara-radassa. Kaukojuniin vaihtomahdollisuuden lisäksi kyseessä on kuitenkin vain...
  • Makke93
    5.5. Googlen puhelinta mainostanut Artic 462 on saanut pinkit Chanelin mainosteipit.
  • R
    R.Silfverberg vastasi viestiketjuun Suomi-rata.
    Tuosta Jokeri-0:sta olen luullut että toteutetaan tavallisena raitiotielinjana Nordensköldinkatua ym pitkin, joskus projekti on vissiin...
  • M
    Magnum reagoi jäsenen R.Silfverberg viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Läntinen kantakaupunki on odottanut maanalaista jo 50 vuotta. Ei niitä kahta järjestelmää rakenneta vaan korkeintaan yksi. Raititiotie...
  • M
    Magnum reagoi jäsenen Minä vain viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Joo, jos tavoitteena olisi oikeasti parantaa liikennettä, Pisara alkaisi lännessä Huopalahden asemalta ja sillä olisi asema Oopperan ja...
  • huusmik
    Kun on Nobina kyseessä niin kaikki voi olla mahdollista. Olihan esim. kerran nivel-BYD eksynyt 56:lle.
  • Jonne Rantalainen
    Kun on Nobina kyseessä niin kaikki voi olla mahdollista. Olihan esim. kerran nivel-BYD eksynyt 56:lle.
  • 8
    8.6 reagoi jäsenen ettäjaa viestiin ketjussa Uudet matkakortinlukijat: Tykkää Tykkää.
    Parempi myöhässä kuin käyttökelvottomana erityisesti, kun lippuautomaatiit saavat näköjään myös lisäaikaa.
  • 8
    8.6 reagoi jäsenen ettäjaa viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Olen samaa mieltä, että Vihdintien ratikka tuskin ikinä pääsee tunneliin. Metrosta olen myös samaa mieltä, ettei sille ole halua...
  • 8
    8.6 reagoi jäsenen pehkonen viestiin ketjussa Suomi-rata: Tykkää Tykkää.
    Niin tuolta Väyläviraston sivuilta löytyvissä suunnitelmissa Keskustan aseman laituri on noin 45 metrin syvyydessä. Eli hieman on matkaa...
  • 8
    En usko että sopimukset antaa myötä. Pidän todennäköisempänä että päätyy 561:lle tai 562:lle, siinä kun on suhteellisen vanha sopimus.
  • B
    En usko että sopimukset antaa myötä. Pidän todennäköisempänä että päätyy 561:lle tai 562:lle, siinä kun on suhteellisen vanha sopimus.
Takaisin
Ylös