Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Rekisteri: JAE-379
Alusta: Volvo B10MA (YV31M2F15MA025966)
Kori: Wiima N202 (7257)
11.3.2005, Sammon valtatie, Tampere
Runkolinja 16 syntyi yhdistämällä linja 16 Kissanmaa–Lentävänniemi ja 19 Linnainmaa (Orimuskatu) –Keskustori. Reitti kulki luonnollisesti siis Takahuhdintietä pitkin Ristinarkkuun.
Tampereelle ollaan suunniteltu kehärataa, jolle tulisi myös uusi raideliikenteen järjestelypiha, vapauttaen paljon maata kaavoitettavaksi Tampereen keskustan alueella ja läheisyydessä.
http://www.pirkanmaa.fi/fi/liikennejarjestelmatyo/liikennejarjestelmasuunnitelma
Myös Turkuun olisi hyvä...
Raideliikenteen laajentaminen tuntuu usein kilpistyvän kaluston saatavuuteen liittyviin kysymyksin. Siksi hahmottelin tällaista ratkaisua ongelmaan:
Lähtökohta:
Siniset vaunut ovat olleet taajamajunaliikenteen kalustona vuosia ja ne poistuvat todennäköisesti liikenteestä lähivuosina. Jos...
Ma 3.1.
Kahdesta jäljelläolevasta City U -nivelestä toinen, TKL #407 ajeli vielä loppuillasta linjalla 17.
Lisäksi linjalla 7 oli aamusta iltaan Länsilinjat #3
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.