Andersson sohlaa taas

Tänään kävi taas pahuksen metka juttu. Mä menin Anderssonin sivuille kattomaan myllyn aikatauluja ja huomasin siinä oheessa että siellä sivuilla on joku mainoskalenteri... Mä avasin sen kalenterin ja aattelin tulostaa. Kuinka ollakaan kone tilttasi saman tien ja mä odotin ainakin 5min. Sitten mä käynnistin koneen uudelleen ja tein normaaleja juttuja ja sammutin sen. Nyt kun laiton sen taas illalla päälle se alkoi tulostamaan sitä kalenteria!!! Konekin rupeaa sekoamaan kun koittaa tulostaa anderssoniin liittyvää aineistoa:biggrin:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lueskelin äskettäin puljun nettisivuja ja huomasin että kaksi Raba-Mannia on myynnissä:eek:
Siis onko ne autot vielä Anderssonilla? :roll:
Se nykyinen ykkönen tuskin on myynnissä
 
Kuva ei ole omaa tuotantoa, vaan kaveri on bongannut jostain UG:n päivän kuva osioista. Anderssonia tässä parjataan. 8) Huumor.

 
Tänään tuli taas matkustettua 10 linjalla töihin. Raba oli taas linjalla.
Eräs mies painoi soittokelloa hyvissä ajoin mutta kuski meni pysäkin ohi.
Tyyppi meni sanomaan kuskille että mä painoin kelloa johon kuski vain sanoi että sori, en kuullut ääntä ja tämä lamppu kojetaulustakin on rikki.

Kun kuski jätti matkustajan pois seuraavalla pysäkillä, hän sanoi vielä että joo, tarttis varmaan tosta lampusta kertoa että korjaisivat sen...
Olisi tehnyt mieli puuttua asiaan ja sanoa että montaa muutakin tarttis tehdä :D
 
Mielipidekirjoitus Turun Sanomissa 24.4.2007.

Kirjoittaja tosin haukkuu väärää puuta, Liikennelaitosta. Lentoaseman linja on ollut Anderssonin hoidossa jo vuosia.

Aikataulun noudattaminen sekunnilleen on tietysti hyve, mutta terveen maalaisjärjen käyttäminen on myös sallittua.

Jollei kuski näe laskeutuvaa konetta, voisi muutaman minuutin myöhästyvästä koneesta ilmoittaa kuljettajalle. Kännykkä on jo keksitty.

Andersson voisi jakaa ykköslinjan kuljettajille saapuvien lentojen aikataulut.
 
"Andersson voisi jakaa ykköslinjan kuljettajille saapuvien lentojen aikataulut."

Olisihan niitä kai olisi mielenkiintoista lueskella ;-)
Mutta kyllä asia on niin että linjaa ajetaan linjan aikataulun mukaan, reitin varrelta tulee muitakin matkustajia jotka odottavat että auto tulee oikeaan aikaan että ehtii vaihtaa, mahdollisesti päivän viimeiseen vuoroon joka lähtee torilta kotiinpäin.
 
Mutta kyllä asia on niin että linjaa ajetaan linjan aikataulun mukaan, reitin varrelta tulee muitakin matkustajia jotka odottavat että auto tulee oikeaan aikaan että ehtii vaihtaa, mahdollisesti päivän viimeiseen vuoroon joka lähtee torilta kotiinpäin.


Lentoaseman reitin aikataulu on tuohon aikaan vuorokaudesta sen verran väljä, että tuommoisen vajaa viisi minuuttia saa helpolla kiinni, kun muulloinkin on aikaa yli viisi minuuttia jököttää torilla.

Aikataulun mukaan viimeinen bussi lähtee Lentoasemalta 00.50 TX (T = Kauppatorille, X = Odottaa tarvittaessa 10 minuuttia.)

Mihin bussiin matkustaja normaalina arki-iltana vaihtaa torilta? Yöbussi-iltana viikonloppuisin matkustaja kerkiää seuraavaankin vuoroon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toiset valittaa kun bussi on myöhässä ja toiset kun on aikataulussa :)

Kyllä asia on niin että se on lentoasema, jonka kuuluisi ilmoittaa kuljettajalle koneen myöhästymisestä. Mistä se kuski tietää onko kone myöhässä 5 min vai 5 tuntia?

Kuskille pitäisi minun mielestä hankkia monitori terminaalirakennuksen ulkopuolelle, josta kuski näkee lentojen aikataulut ja viivästykset. Tosin kylmä se tulee siellä bussipysäkilläkin hänelle joka odottaa bussia aikataulun mukaan oli vaihtamassa torilla bussia tai ei.
 
Entäpä jos laittaisi tuolle Lentokenttälinjalle samanlaisen systeemin mikä on ytv-alueella Jokerissa? Silloin se pysäkillä oleva saisi tietää ainakin että bussi on myöhässä ja mennä vaikkapa nakkikiskalle sillä aikaa hakemaan lämmikettä.. :D
 
Tuosta TS:n yleisönosastokirjoituksesta ei käy ilmi lähtikö bussi 00.50 vai odottiko se sen "tarvittaessa kymmenen minuuttia" ja lähti vasta sitten. Viimeisen vuoron kohdalla on vielä sekin pikku seikka, että tilaaja lopettaa maksamisen tiettyyn kellonaikaan, joten ylettömän pitkään ei liikennöitsijä viitsi omalla ajallaan odotella.
 
Tuosta TS:n yleisönosastokirjoituksesta ei käy ilmi lähtikö bussi 00.50 vai odottiko se sen "tarvittaessa kymmenen minuuttia" ja lähti vasta sitten. Viimeisen vuoron kohdalla on vielä sekin pikku seikka, että tilaaja lopettaa maksamisen tiettyyn kellonaikaan, joten ylettömän pitkään ei liikennöitsijä viitsi omalla ajallaan odotella.


Tällaisessa tilanteessa liikennöitsijä yleensä laskuttaa lentoyhtiöltä kuskin ylityökorvaukset, ja muut liikennöitsijälle myöhästymisestä aiheutuneet kulut. Pääasia, että palvelu pelaa.
 
Irtisanonut alihankinta sopimuksen...oliko kylmä temppu Rindelille, vai onko alunperinkin ollut tarkoituksena ajaa vain osa sopimuskaudesta? Pienelle yrittäjälle uuden Scalan hankinta on ollut kuitenkin iso kauppa. Kenelle auto nyt menee?
 
Takaisin
Ylös