Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
On HSL:n laskujen mukaan. Liikennöitsijät eivät satsaa täysmataliin eli portaattomiin busseihin, koska niistä saa vain 0,25 kalustopistettä enemmän. Takaovella saa olla vaikka seitsemän porrasta, HSL silti pitää sellaista ratkaisua "matalalattiaisena".Onkos toi Golden dragon jokin "matalalattiabussi"? Laskinko oikein, että auton takaovella pääsee hämmästyttävällä viidellä askelmalla vasta ulos... Varsin korkealattiainen on!
Toki on, mutta HSL laskee sen matalattiaiseksi.Kai niissä kuitenkin on "low entry", eli etu- ja keskiovet täysmatalia? Se, että perä on korkea alkaa olla Suomessa ihan normikäytäntö, oletettavasti mm. paremman kelisietoisuuden takia.
Onkos toi Golden dragon jokin "matalalattiabussi"? Laskinko oikein, että auton takaovella pääsee hämmästyttävällä viidellä askelmalla vasta ulos... Varsin korkealattiainen on!
Kai niissä kuitenkin on "low entry", eli etu- ja keskiovet täysmatalia?
Niinhän ne kuuluukin laskea, ihan samaan tapaan kuin MLNRV on matalalattiainen, vaikka vain välipalastaan.Toki on, mutta HSL laskee sen matalattiaiseksi.
Laskinko oikein, että auton takaovella pääsee hämmästyttävällä viidellä askelmalla vasta ulos...