Compact
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 20 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 2,292
Luin juuri Blackpoolin raitioteiden harkitusta lopetuksesta vuoteen 2020 mennessä.
Laki sanoo Isossa-Britanniassa (EU:ssa? Suomessa?), että vuonna 2020 pitää liikenteenharjoittajalla olla kalustonsa lattia-alasta 25% sellaista, johon pääsee pyörätuolilla. Blackpoolissa olisi eräs vaihtoehto ongelman ratkaisuksi matalalattiaiset perävaunut, sillä koko systeemihän on kuitenkin eräänlainen kaksikerroksisten raitiovaunujen "ulkoilmamuseo" toimivassa kaupunkimiljöössä.
Tähän pyörätuolivaatimukseenkin viitaten voisi tämän kirjoitussarjan otsikosta ottaa pois sanan "ohimenevä", sillä niin pysyvältä tuo "uskonto" näyttäisi.
MODEDIT/kuukanko: Keskustelu Blackpoolin ratikoista paisui sen verran, että siitä tehtiin nyt oma kirjoitussarjansa erillään viestiketjusta matalalattiaisuudesta mahdollisesti ohimenevänä "uskontona"
Laki sanoo Isossa-Britanniassa (EU:ssa? Suomessa?), että vuonna 2020 pitää liikenteenharjoittajalla olla kalustonsa lattia-alasta 25% sellaista, johon pääsee pyörätuolilla. Blackpoolissa olisi eräs vaihtoehto ongelman ratkaisuksi matalalattiaiset perävaunut, sillä koko systeemihän on kuitenkin eräänlainen kaksikerroksisten raitiovaunujen "ulkoilmamuseo" toimivassa kaupunkimiljöössä.
Tähän pyörätuolivaatimukseenkin viitaten voisi tämän kirjoitussarjan otsikosta ottaa pois sanan "ohimenevä", sillä niin pysyvältä tuo "uskonto" näyttäisi.
MODEDIT/kuukanko: Keskustelu Blackpoolin ratikoista paisui sen verran, että siitä tehtiin nyt oma kirjoitussarjansa erillään viestiketjusta matalalattiaisuudesta mahdollisesti ohimenevänä "uskontona"
Viimeksi muokannut moderaattori: