Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Tram Power Ltd lupaa valmistaa CityClass Tram -vaunujaan kaksikerroksisina. Vaunut ovat 70% matalalattiaisia.Compact sanoi:Matalalattiakaksikerroksisia raitiovaunuja ei ole missään eikä niitä kukaan valmista.
Vaunu ei ole lainkaan hullumman näköinen. Lisäksi kuva osoittaa, että Kroatiassa on otettu opiksi Varioiden ja Combinoiden ongelmista.Compact sanoi:Kannattaa muistaa, jos vain jollekin jotain ennakkoluuloja syntyy, että keski- ja eteläeurooppalaisittain ajateltuna Valmet-Strömberg -nivelvaunusysteemit ovat olleet myös eksoottisia.
Pitää tosin muistaa, että Iso-Britanniassa kaikki infrastruktuuri on hyvin kallista ja kaluston hinta lasketaan yleensä mukaan projektin hintaan eikä käyttökuluihin.JE sanoi:Kiitän tuosta linkistä. Pakko sanoa, että ei anna kovin optimistista kuvaa tilanteesta. 88 miljoonaa puntaa on kuitenkin reippaasti yli 100 miljoonaa euroa, eli melkoisen paljon ytä ainoaa linjaa varten.
Edinburghilla tuntuu tosiaan vielä menevän kelvollisesti. Lisäksi voisi toivoa, että Nottinghamin laajennukset menevät ennemmin tai myöhemmin läpi. Nottinghamin nykyistä järjestelmää operoidaan jo voitolla ja matkustajamäärät ovat edelleen kasvussa.JE sanoi:Ainoa raitiotieprojekti jolla todella menee hyvin Britanniassa on Edinburghin hanke, joka Skotlannin itsehallinnon takia ei ole törmännyt valtion vastahankaisuuteen.
Samainen CroTram valmistaa myös Zagrebin uudet lähiliikennejunat. Tuossa linkissä mainitaan nopeudeksi 140 km/h, mutta saman sivuston foorumilla ja useissa foorumilla julkaistuissa lehtikirjoituksissa mainitaan nopeudeksi 160 km/h. Koncar haluaisi valmistaa myös HZ:n uudet sähköveturit.Compact sanoi:Vaunut rakentaa kroatialainen konsortio CROTRAM, johon kuuluvat maan merkittävimmät ja perinteitä omaavat kiskoliikennekaluston ja sähkölaitetekniikan osaajat.
Osijek teetti vaunuihinsa remontin Pragoimexillä. Uusituista vaunuista on nähtävillä kuvia tässä viestiketjussa (zeljeznice.net).Compact sanoi:Kroatian toinen ratikkakaupunki Osijek on myös metrin systeemillä, mutta heidän suunnitelmistaan en tiedä.