- Liittynyt
- 19 Syyskuu 2007
- Viestit
- 841
Resplussan 2011-ennekkoaikataulusta näkyy muun mielenkiintoisen muassa Norrtågin elokuussa alkava liikenne tai ainakin suunnittelun tämänhetkinen vaihe. Uumajan ja Sundsvallin välillä ajetaan M-P päivän aikana kahdeksan kertaa per suunta, mutta kaksi yksikköä näyttäisi yöpyvän Örnsköldsvikissä. Sundsvallin ja Östersundin välille on merkitty kolme Norrtågin junaa, mutta siellä on edelleen myös Veolian vastaavanlaisia vuoroja. Uumajan ja Lyckselen välillä sukkuloidaan kolme vuoroparia. Pohjoisimmalla osalla on käytetty eniten mielikuvitusta, kun neljän yksikön kierto näyttää tältä:
1) Uumaja - Luulaja - Boden - Luulaja - Uumaja
2) Luulaja - Uumaja - Luulaja
3) Uumaja - Kiiruna - Luulaja
4) Luulaja - Kiiruna - Uumaja
Jos nämä ovat yhteisessä kierrossa Uumaja - Sundsvall -junien kanssa, riittää yksi yksikkö vähemmän kuin erillisissä kierroissa. Jännä yksityiskohta on, että juna Övikistä saapuu Sundsvall C:lle 6.44 ja juna Östersundiin lähtee Sundsvall C:ltä 6.43, mutta vaihto onnistunee Sundsvall V:llä 6.40-47. Sen sijaan Uumajassa illalla junalla Luulajasta myöhästyy 6min Övikin junasta - toivottavasti aikataulu ei ole lopullinen.
Tukholman ja Uumajan välille näyttäisi olevan tulosssa neljä paria X2000-junia.
1) Uumaja - Luulaja - Boden - Luulaja - Uumaja
2) Luulaja - Uumaja - Luulaja
3) Uumaja - Kiiruna - Luulaja
4) Luulaja - Kiiruna - Uumaja
Jos nämä ovat yhteisessä kierrossa Uumaja - Sundsvall -junien kanssa, riittää yksi yksikkö vähemmän kuin erillisissä kierroissa. Jännä yksityiskohta on, että juna Övikistä saapuu Sundsvall C:lle 6.44 ja juna Östersundiin lähtee Sundsvall C:ltä 6.43, mutta vaihto onnistunee Sundsvall V:llä 6.40-47. Sen sijaan Uumajassa illalla junalla Luulajasta myöhästyy 6min Övikin junasta - toivottavasti aikataulu ei ole lopullinen.
Tukholman ja Uumajan välille näyttäisi olevan tulosssa neljä paria X2000-junia.