Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
No mitenkäs kävisi noiden kuljettajanvaihtojen, jos lennossa otettaisiin jonkun toisen vuoron lähtö. Ajetaan puoleenväliin linjaa ja todetaan asiakkaille että vaihtokuski tulee 15 minuutin päästä. Mä lähden nyt ruokatunnille, se on moro!
No mitenkäs kävisi noiden kuljettajanvaihtojen, jos lennossa otettaisiin jonkun toisen vuoron lähtö. Ajetaan puoleenväliin linjaa ja todetaan asiakkaille että vaihtokuski tulee 15 minuutin päästä. Mä lähden nyt ruokatunnille, se on moro!
Kysyitkö minulta? Baselin systeemi eroaa niin paljon meikäläisestä, ettei sitä voi verrata. Siellä tehdään yhtä "pitkää" päivää kuin HKL:lla vielä 80/90-luvuilla. Tarkoittaa, että kuskit ajavat kaksi pitkää rupeamaa työpäivänsä aikana (so. 2 x n. 4 tuntia) johon sisältyy runsaat päätepysäkkiajat. Tästä syystä kuskinvaihtoja ei ole paljon ja ne on poikkeustilanteissa helppo "paikata." Ja koska noita poikkeusliikennepäiviä ei paljon ole niin ei sillä juuri merkitystä ole, jos jonain päivänä menee pieleen; tuskinpa meikäläisillekään kuskeille on merkitystä onko kilvessä sama vuoronumero kuin ajosarjalapussa kunhan töitä saa tehdä...!
Yks'yhteen edellä mainitsemani systeemi on parempi matkustajan kannalta kuin se tiedotus, mitä HKL:n lokista on toisinaan kuullut: "ajakaa kuten parhaaksi näette, kunhan olette vaihtopaikalla oikeaan aikaan." (vapaasti lainaten.)
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.