Bussien kunto

Edelleen ajetaan suurissa määrissä linjakilven virkaa toimittavilla paperilapuilla, esim linjoilla 30 ja 37. Eilen näin linjalla 37 kuljettajan puoleisessa sivukilvessä tekstin "Fölisön", tuulilasissa oli paperilappu "37". Toivottavasti kukaan ei luullut pääsevänsä Seurasaaren sillan luokse tuolla bussilla.
On vika sitten busseissa, linjakilpijärjestelmässä tai molemmissa, on käsittämätöntä, että tämä ongelma jatkuu vuodesta toiseen.
 
Edelleen ajetaan suurissa määrissä linjakilven virkaa toimittavilla paperilapuilla, esim linjoilla 30 ja 37. Eilen näin linjalla 37 kuljettajan puoleisessa sivukilvessä tekstin "Fölisön", tuulilasissa oli paperilappu "37". Toivottavasti kukaan ei luullut pääsevänsä Seurasaaren sillan luokse tuolla bussilla.
On vika sitten busseissa, linjakilpijärjestelmässä tai molemmissa, on käsittämätöntä, että tämä ongelma jatkuu vuodesta toiseen.
Nobina ei edes aina ainakaan Roihupellon varikolta käytä paperilappuja, ei ole nimittäin kauaakaan kun Nobinan Bydi tuli Laajasalo/Kruunuvuorenrannassa kilvin 83 Tammisalo vastaan ja oli ihan vaan 84:sella.

Itsekilpiin niin monesti tulee vastaan linja esim juuri 84 Herttoniemi samma på svenska jonka jälkeen hetkeksi vaihtuu vain Ei Linjalla
 
14.7. ~klo 11 Rautatientorilla

PL 1103 keskiovet jumittuivat avautuessa noin puoliväliin. Taaempi ovilehti näytti olevan aavistuksen vinossa joten todennäköisesti tippunut osittain kiskoiltaan. Sulkeutuivat siis normaalisti, mutta aukesivat aina vain puolimatkaan.
 
Nobina 1348 puhaltaa kuumaa ilmaa 27ºC helteillä 😳
Tuo on ollut BYDeissä turhan yleistä nyt viimeisten parin kuukauden lämpimien kelien aikana. Juuri eilen esimerkiksi NOF 1370 teki samaa. B-sarjan Bydien ilmastointi on oikein toimiessaan mahtava ja lisänä säädettävät puhalluksen kohdistimet, mutta nämä tilanteet ovat kyllä inhottavia.
 
Tuo on ollut BYDeissä turhan yleistä nyt viimeisten parin kuukauden lämpimien kelien aikana. Juuri eilen esimerkiksi NOF 1370 teki samaa. B-sarjan Bydien ilmastointi on oikein toimiessaan mahtava ja lisänä säädettävät puhalluksen kohdistimet, mutta nämä tilanteet ovat kyllä inhottavia.
Lisätään tähän vielä NF 1291, jonka ilmanvaihto oli sökönä muutama viikko sitten. Bussissa sisällä ehkä jotain 30 astetta ja niin tunkkaista että poistuin ja siirryin seuraavaan.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös