Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Ja vielä #355/26, #357/22, #121/1, #122/1, #200/13, #201/6, #202/18, #203/18, #216/16, #235/26killerpop sanoi:To 10.11.
TKL #206/26, #358/16, #359/28, #361/16, #627/7, #630/25, #631/7
Uusi Y-vuoro, sehän on positiivista. Ilmeisesti Y32:n aamulenkki on tämän lisäksi edelleen ainoa Y? Mikseiköhän tuohon heitetty saman tien teliä, kun niitäkin luulisi varalla olevan?killerpop sanoi:Ma 14.11.
TKL #627/Y32 (Y13)
TKL #613/Y33 (Y1, Y3). Tämä vuoro on siis viikko sitten lisätty ylimääräinen lähtö Härmälästä 7:25 ja voi vain miettiä, olisiko lähtöaikaa pitänyt sittenkin aikaistaa 3-5 min. Härmälän kahdella ensimmäisellä pysäkillä Nuolialantien varrella odottaa kutakuinkin yhteensä 50 ihmistä ja vaikka Paunulaisia kaksi kappaletta tuleekin samoihin aikoihin, kerää ensimmäiset autot tuulilasikuorman. Nyt ykkösen perusvuoro pääsee vähemmällä, mutta paunulaisissa tungos ei hellitä.
Melkein sääliksi käy tuon #88:n kuljettajaa, survoa nyt aamuruuhkassa sellaisella 8)killerpop sanoi:LL #88/50 (Multisilta-Keskustori lisäauto)
Aika kurjalta kehitysmaatouhulta kuullostaa. :roll: Tuulilasikuormat ovat epämiellyttäviä niin matkustajille kuin varmasti kuljettajallekin.killerpop sanoi:Ma 14.11.
Havaintoja aamuruuhkasta.
TKL #627/Y32 (Y13)
TKL #613/Y33 (Y1, Y3). Tämä vuoro on siis viikko sitten lisätty ylimääräinen lähtö Härmälästä 7:25 ja voi vain miettiä, olisiko lähtöaikaa pitänyt sittenkin aikaistaa 3-5 min. Härmälän kahdella ensimmäisellä pysäkillä Nuolialantien varrella odottaa kutakuinkin yhteensä 50 ihmistä ja vaikka Paunulaisia kaksi kappaletta tuleekin samoihin aikoihin, kerää ensimmäiset autot tuulilasikuorman. Nyt ykkösen perusvuoro pääsee vähemmällä, mutta paunulaisissa tungos ei hellitä.